What to Expect

Share Your Experience

Second Haitian Baptist Church of Fort Myers in Fort Myers,FL 33901
3660 Central Ave Ste 12, Fort Myers, FL

Go here? Tell us why you love this church. Visited? Tell us what a newcomer can expect.

What people say about Second Haitian Baptist Church of Fort Myers

  • ---- Message transmis -----
    De : Luc Albert SAINT SURIN
    À : [email protected]
    Cc: [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; Luc Albert
    Envoyé : lundi 14 novembre 2022, 15:45:39 UTC−5
    Objet : Le ROI c. Luc Albert Sainsurin - Dossier 500-01-235729 - 222

    Montréal, le 13 novembre 2022

    M. Pascal Dostaler,
    procureur des FAUSSES POURSUITES criminelles et pénales,
    palais de l'INJUSTICE de Montréal.

    Objet : Le ROI c. Luc Albert Sainsurin - Dossier 500-01-235729 – 222

    Monsieur,

    Tel qu'il a été reçu et accusé réception, par ta secrétaire et en ta présence, voici le document, par courriel et en pièce jointe, qui constitue ma réponse à ta correspondance, reçue le 9 novembre 2022. Dès la présente reçue, l’annulation de celle qui a été envoyée, électroniquement, le 9 novembre 2022, à 20:42:39 UTC−5, est effective. (le tu et le vous sont utilisés de manière volontaire). De plus, M. l'Inspecteur Philoppo Lagana ayant été présent et témoin de la déclaration de ton subalterne et faux procureur des poursuites criminelles et pénales, lequel subalterne a affirmé que mon ACQUITTEMENT EST PRÉVU POUR DÉBUT 2023, il m'apparait justifié de mettre l'Inspecteur, une fois de plus, en copie conforme. Pareil pour mon Épouse, Madame Myrlande Georges, par souci de la protéger contre toutes formes de chantage, manipulation et pollution de la part de ton subalterne ayant déclaré, le 3 novembre dernier, devant sa juge complice, vouloir organiser un face à face entre elle et moi.

    J'en profite pour féliciter l'Inspecteur, Monsieur Lagana, qui, en présence du soi-disant procureur des poursuites criminelles et pénales, a eu le courage de dénoncer la façon dont mon dossier a été monté tout en me conseillant, en sa présence, de porter plaintes pour faute déontologique. Ce que je ne fais pas et ne ferai jamais, considérant que mon dossier est étudié par le VRAI et GRAND PROCUREUR JÉSUS-CHRIST aussi JUSTE JUGE. Aussi, dois-je annoncer, à l'Inspecteur Lagana, cette très bonne nouvelle: dès la minute où il a reconnu que Jésus-Christ est également son Dieu - pas seulement le mien - en déclarant que JÉSUS-CHRIST c'est aussi notre Dieu - Grâce lui a été octroyée, par le Dieu Tout-Puissant et Créateur de l'univers, afin d'aller vivre, éternellement, avec JÉSUS-CHRIST, son Dieu reconnu. Contrairement à ton subalterne, contre qui et son injustice, un jugement et une condamnation ont été prononcés, le même jour, à 16h 52 minutes, de la part de l'ÉTERNEL DES ARMÉES ou de JÉSUS-CHRIST, VRAI et GRAND PROCUREUR et JUSTE JUGE. À MOINS QUE TON SUBALTERNE SE REPENTE ET DEMANDE PARDON À L'ÉTERNEL DES ARMÉES, DIEU SOUVERAIN ET TOUT-PUISSANT, par JÉSUS-CHRIST le RÉDEMPTEUR ET RESTAURATEUR DES PERDUS, EN SE DÉTOURNANT DE SES MAUVAISES VOIES.

    CI-DESSOUS LA LETTRE QUI A ÉTÉ DÉPOSÉE À TON ATTENTION. ELLE EST AUSSI EN PIÈCE JOINTE.

    1 Samuel 17 v 45... En réponse à ta demande formulée dans ta correspondance datée le 8 novembre 2022 - laquelle, en substance, est une nouvelle tentative d'intimidation et de chantage - comme tu l'as déjà fait, dans ton bureau, lors de notre conversation, concernant mon acquittement prévu pour début 2023 - j'ai l'obligation de t'informer que ma réponse est un NON, doublé d'un NON DÉFINITIF et d'un autre NON ABSOLU. Par ailleurs, ce sera à la société québécoise/canadienne et à ton patron le ministre de la justice, peut-être, de t'apprendre, si début 2023 équivaut à 28 Avril 2023. De toute façon, la société sera au courant, et elle pourra en faire son idée.

    Par ailleurs, je te trouve assez osé de me demander de m'abstenir de reproduire, partager ou diffuser - en partie ou en totalité - un document qui m'appartient. Ce genre d'usage doit plutôt l'être quand tu t'adresses à tes subalternes ou tes pairs sinon tes anciens camarades, ou encore aux vrais criminels. À toi, donc, de t'abstenir de me donner des leçons.

    Quant à Jésus-Christ Dieu Juste Juge et Vrai Procureur contre les vrais crimes, Il s'est déjà objecté contre cette nouvelle date d'audience assimilée à un abus de pouvoir et une injustice flagrante, à l'encontre d'un honnête citoyen en plus d'être un Papa, privé de son droit légitime de PARLER À SES BEAUX ET FORMIDABLES ENFANTS, se retrouvant, depuis 5 mois, dans une nouvelle adresse que je ne connais même pas, au cas où ils seraient tombés malades.

    Pour ton information, je ne vais jamais remettre ni à toi ni à aucun juge, mon dossier d'accusations criminelles de harcèlement et de menaces de mort, monté à charge contre moi, dans le seul but de me persécuter et me rendre la vie épouvantable, en me privant le droit - mon droit légitime - en tant que Père de famille - de voir mes beaux enfants.

    Ceci dit, ton chantage à ton bureau, le 3 novembre dernier, me faisant croire que je peux même voir mes enfants, avant le début de 2023, si j'accepte de signer ton document souillé - ce qui te dédouanerait de tes responsabilités ou ta faute, de ta méchanceté ou ta malveillance, de ton amateurisme ou ton incompétence - ayant échoué; maintenant tu essaies de m'intimider en usant de ta fonction de faux procureur et menteur et en instrumentalisant ton système d'injustice, pourri et corrompu, caractérisant la société québécoise, en générale, le système judiciaire du Québec, en particulier. Ton document, en réalité, qui ne peut être qu'une forfaiture et un mensonge voire un blasphème aux yeux de mon Seigneur Jésus-Christ, mon Dieu de SAINTETÉ et VÉRITÉ, n'a pu, ne peut et ne pourra jamais avoir ma signature, peu importe la conséquence encourue dont l'INTERDICTION DE VOIR MES BEAUX ENFANTS, ENCORE POUR 6 MOIS. Autrement dit, avant la nouvelle date d'audience prévue pour le 28 avril 2022, laquelle a été concoctée entre toi, faux procureur et faux défenseur public et ta juge complice, aussi corrompue que toi et le système.

    Saches que, je n'ai pas peur ni de toi comme petit et faux procureur des poursuites criminelles et pénales contre d'honnêtes citoyens et gens de bien dont moi en tant que père de famille, ni de ton petit et faux juge de la cour du Québec dont la justice superficielle et corrompue ne surpasse même pas celle des Scribes et des Pharisiens d'aujourd'hui - TANT QUE J'AI JÉSUS-CHRIST VRAI et GRAND PROCUREUR, VRAI et GRAND AVOCAT, VRAI, GRAND et JUSTE JUGE, DANS MON DOS ET À MES CÔTÉS (Jean 1 v 12; 3 v 18 et 35; 5 v 22 et 27; 9 v 39; Mathieu 11 v 27; Luc 10 v 22; 1 Jean 2 v 1; 5 v 11 et 20; Actes 2 v 36 et 4 v 12; 1 Corinthiens 15 v 27; Éphésiens 1 v 21-22; Philippiens 2 v 9-11; Hébreux 1 v 2; 2 v 8-9; 1 Thimothée 1 v 15-16).

    Mon Seigneur Jésus-Christ, en effet, m'avait bien informé que mon courriel adressé à la menteuse avocate, en guise de réponse à son acte introductif de divorce initié par son père et ton père Satan le Diable, menteur et père du mensonge, dès le commencement (Jean 8 v 43-45), allait m'ouvrir une porte que Lui Seul, en tant que Dieu Juste Juge, Dieu Souverain et Omnipotent peut fermer (Apocalypse 3 v 8). Et c'est ce qu'Il va faire, tu verras, en temps et lieux, s'Il te pardonnera.

    En effet, cette demande introductif d’instance de divorce qui affirme que ma femme et moi sommes séparés depuis plus d'un an, au lieu de trois (3) jours, à sa réception, et qui pis est, avec la mention '' tel que la loi l'exige'', est une démonstration palpable ou fragrante que vous : AVOCATS, JUGES et PROCUREURS DE LA COUR DU QUÉBEC, vous constituez bel et bien une ASSOCIATION de MENTEURS et de MALFAITEURS, de FRAUDEURS et de CORROMPUS, d’IMMORAUX et de BANDITS LÉGAUX : considérant que, dans ton acte d’accusations criminelles dont menace de mort à mon encontre, toi aussi, tu as propagé des faussetés, au fait que j’ai menacé de mort ma femme, le PREMIER JANVIER 2021; faisant de toi, du même coup, un VRAI FAUX procureur/enquêteur.

    Aussi, m’autorisé-je à t’apprendre, monsieur le VRAI FAUX procureur/enquêteur, que chaque PREMIER JANVIER, à part celui de 2015 où ma femme accouchait de notre beau Kévin, ELLE et MOI sommes toujours sur notre lit conjugal, en train de faire l’amour, après avoir bu notre soupe traditionnelle haïtienne et fêté l’anniversaire de notre beau Kévin Gabriel. Ceci est tellement vrai, même après notre vive dispute suite à mon opposition à la façon dont ma Jolie fille Ann-Victoria doit s’habiller (JEAN 15 V 19-20) pour aller à l’école (vendredi 17 décembre 2021) - poussant ma conjointe à quitter la chambre pour s’installer au salon et provoquant, par là même, une rupture dans notre vie sexuelle, pendant deux semaines - le PREMIER JANVIER 2022 a été le beau jour du renouement de notre sexualité, DANS NOTRE CHAMBRE ET SUR NOTRE LIT CONJUGAL. Monsieur, pour ton information : un vrai Procureur doit être un vrai Enquêteur et un vrai Enquêteur n’accuse pas sur une simple déclaration, qui pis est FAUSSE.

    Afin que nul n'en ignore, soit au Canada ou partout dans le Monde : l'acte introductif d’instance de divorce ayant été reçu le vendredi 17 juin 2022, soit 3 jours après que ma femme ait laissé la maison (14 juin 2022), tandis que notre vie sexuelle n'a pris fin que seulement deux semaines avant cette date, soit le dimanche 29 mai.

    Cela accrédite donc l'idée que tout votre système de justice est effectivement fondé sur le mensonge et la fraude, sur l’illégalité et les abus de tous genres, donc sur l'immoralité et l’injustice (Éphésiens 5 v 6-15; Galates 5 v 16-26).

    Dans le cas du faux divorce, par ailleurs, l’avocate, bien assise sur son fauteuil de femme de loi, donc distributrice de justice (justice ici comprise en tant que production des hommes et des femmes corrompus et amoraux et non Celle du Dieu Créateur exercée par Jésus-Christ), et sachant que le système judiciaire du Québec lui est un bon allié dans cette corruption et dans le mal, malgré ma lettre reçue, elle a quand même décidé d'envoyer le dossier à la chambre de la famille - étant assurée qu'elle allait trouver un ou une juge aussi corrompu (e) qu'elle, pour poursuivre et finaliser le divorce (1 Jean 5 v 19).

    N"B: CI-DESSOUS LA LETTRE QUI A ÉTÉ ENVOYÉE à l'avocate menteuse et corrompue donc immorale, de la part du Serviteur de Jésus-Christ, Dieu de SAINTETÉ et de VÉRITÉ (Ésaïe 6 v3; 43 v 15; 57 v 15; 1Pierre 1 v 16; Apocalypse 4 v 8; 1 Jean 5 v 20-21; Job 6 v10; Psaumes 22 v 3; 71 v 22; Jean 14 v6).

    Voilà, les faits et gestes amoraux mais devenus légaux, parmi tant d’autres, produits dans ton soi-disant système judiciaire, occasionnant la déchéance de notre société déjà pourrie, et provoquant la mise à l'écart du Dieu Créateur - Dieu de VÉRITÉ, LA VÉRITÉ, et de SAINTETÉ, qu'Il est, qu'Il était et sera toujours - de nos activités et nos fonctionnements.

    Ces dérives étant avérées, alors que ton système judiciaire étant un échantillon de tous les autres systèmes d’injustice dans le monde, fonctionnant sur le mensonge, la fraude, l'immoralité et les abus et appliquant de fausses lois, d'où la nécessité que le Dieu Vivant et Tout-Puissant, Créateur de l'univers, par Jésus-Christ Dieu de SAINTETÉ et de VÉRITÉ, soit replacé au centre des activités humaines, ce sans quoi, cette déchéance morale de notre société nous amènera directement et inéluctablement à l'autodestruction.

    Oui, face à tel un système de justice aussi corrompu et injuste comme le tien, contrôlé par le prince de ce monde, en l'occurrence Satan le Diable, ton père et père de tes pairs (1 Jean 5 v 19), il n'y a que l'Éternel des armées - par Jésus-Christ dont je suis Serviteur, Jésus-Christ Dieu Souverain et Omnipotent - qui peut me défendre contre toi, d'une part en tant qu'individu, faux procureur et faux défenseur public mais vrai Bandit légal, méchant, menteur et malveillant, et d'autre part, contre Vous, en tant que système corrompu, vassalisé et instrumentalisé par ton patron, Satan le Diable, meurtrier dès le commencement (Mathieu 10 v 16-22; Marc 13 v 9-12; Luc 12 v 11-12, 21 v 12-19, Jean 16 v 33).

    Il s'agit en effet d'une vraie guerre entre le bien (Jésus-Christ) et le mal (Satan), dont l'issue est connue d'avance; étant donné que la victoire du mal sur le bien ne peut être que provisoire, en attendant le retour en Gloire et en Puissance de Jésus-Christ, le Seigneur de l’univers. Lequel conflit se poursuivra entre vous et moi, serviteurs de Satan, d’un côté, et moi Serviteur de Jésus-Christ Fils du Dieu Vivant, Roi des rois, Seigneur des seigneurs et Dieu des dieux, de l’autre; tant et aussi longtemps que la société et ses institutions demeurent sous le contrôle de ton père Satan le Diable, prince de ce monde.

    Tout comme, dans un autre registre, peuvent se répertorier les autres faits et gestes criminels et barbares commis par d’autres associations et ordres professionnels composés également de BANDITS LÉGAUX À COLS BLANCS - comme dans le système judiciaire - faisant d’eux des MALFAITEURS et ASSASSINS, des MEURTRIERS et MEURTRIÈRES, en tant que pratiquants de tels faits et gestes, au même titre que CEUX QUI LES CAUTIONNENT, à savoir les gouvernements et les organismes publiques et privés. Ces barbaries connues sous l’appellation : INTERRUPTION VOLONTAIRE DE GROSSESSE ou l’IVG - AVORTEMENT JUVÉNILE légalisé et financé jusqu’à 25 ans - MOURIR DANS LA DIGNITÉ ou SUICIDE ASSISTÉ ou encore L’EUTHANASIE DES ÊTRES HUMAINS RÉDUITS à l’état d’ANIMAUX SAUVAGES ou de CHOSES, et que l’on appelle, abusivement, progrès, évolution, civilisation, liberté ou démocratie.

    Sans oublier les autres types d’aberration, de déchéance et d’immoralité sociale connus sous ce même vocable mais qui ne sont, en réalité, que de la putréfaction sociale. Ces dérives sociales et sociétales connues sous le nom de l’IMPUDICITÉ, selon la bible, à savoir l’HOMOSEXUALITÉ et la TRANSSEXUALITÉ, la FÉCONDATION IN VITRO, la MASTURBATION, la SODOMISATION, le CANNABIS et l’ALCOOL.

    Ce sont ces décompositions sociales causées par Satan, supportées par vos gouvernements amoraux et défendues par vos institutions ou organismes sociaux aussi pourris que le système, et qui nous mettent à l’épreuve tous les jours, en tant que vrais Adorateurs, Serviteurs et Servantes de Jésus-Christ, qui doivent être dénoncées pour ce qu’elles sont et représentent.

    En ce sens, laisses-moi te rappeler (je dis bien rappeler et non apprendre), monsieur le faux procureur de la justice, ce que toi et ton système avez fait le jour et le lendemain de ma libération conditionnelle.

    En effet, pour obtenir cette libération, l’ordonnance de mise en liberté comportait, entre autres, trois conditions particulières :

    1- Ne pas me trouver (au lieu de retrouver) dans un rayon de 200 METTRES du DOMICILE, TRAVAIL ET/OU ÉCOLE DE Myrlande Georges et SES ENFANTS (PAS NOS enfants mais SES ENFANTS).

    2- Ne pas être en présence physique de Myrlande Georges et SES ENFANTS (PAS NOS enfants mais SES ENFANTS).

    3- Ne pas communiquer ou tenter de communiquer de façon que ce soit avec Myrlande Georges et SES ENFANTS (PAS NOS enfants mais SES ENFANTS).

    J’ai dû signer cette ordonnance (malgré l’amertume et la douleur dans le cœur et dans l’âme) pour pouvoir être remis en liberté, en tant que criminel représentant un danger pour mes propres enfants mais aussi pour ma femme, ma douce moitié, avec qui je partage ma vie depuis plus de 20 ans.

    Tandis que votre ordonnance a fait mention de SES ENFANTS et non NOS ENFANTS, cela ne vous a pas empêché, HYPOCRITES, fils et filles de Satan le Diable que vous êtes, de m’appeler le LENDEMAIN matin 26 juillet 2022 (8h 47 mns), soit moins de 24h après ma libération conditionnelle, CETTE FOIS-CI EN TANT QUE PAPA DE MES ENFANTS, cependant interdit la veille, en tant que criminel, de COMMUNIQUER OU TENTER DE COMMUNIQUER DE QUELQUE FAÇON QUE CE SOIT AVEC MES ENFANTS, qu’ils ont appris être maltraités.

    Cet appel de la DPJ – ORGANISATION CRIMINELLE ET PERVERSE - AINSI CONNUE COMME ÉTANT l’UNE DES INSTITUTIONS LES PLUS SATANIQUES ou DIABOLIQUES, au Québec, a été - selon les propos de la porte-parole de Satan qui m’a appelé - d’obtenir mon autorisation et mon consentement pour enlever mes enfants de leur mère. Votre intention dissimulée est que, selon vous, ayant été en prison, j’allais vouloir me venger de ma femme, en lui faisant déposséder de ses enfants. JE VOUS CONNAIS BIEN FILS ET FILLES DU MALIN, PERVERS et PROTOTYPES du MAL, SERVITEURS et SERVANTES DE SATAN, HOMMES ET FEMMES SANS SCRUPULES et ABOMINABLES que vous êtes.

    Vous n’avez même pas eu honte ou de gêne - HYPOCRITES, MEURTRIERS et ASSASSINS que vous êtes, de m’APPELER PÈRE DE MES ENFANTS, quand il s’agit de LES PRENDRE OU LES ENLEVER POUR LES PLACER DANS DES FOYERS POURRIS, DÉPRAVÉS, CORROMPUS et ABOMINABLES aux yeux du Dieu Créateur, ces soi-disant FAMILLES D’ACCUEIL MAIS QUI NE SONT, en réalité, que des AQUARIUMS ou des DÉPOTOIRS INFESTÉS d’individus dérangés, pervers et abominables que sont les HOMOSEXUELS, les LESBIENNES, les VIOLEURS et les INCESTUEUX. Ceci dit, DE MÊME QUE TU ÉTAIS PRÊT À ME LAISSER COMMUNIQUER ET VOIR MES ENFANTS, MÊME AVANT 2023, À CONDITION D’ACCEPTER DE SIGNER VOTRE DOCUMENT IMPUR ET MALSAIN – CE QUI AURAIT ÉTÉ, ÉVIDEMMENT, UNE FORFAITURE ET UN BLASPHÈME AUX YEUX DE Jésus-Christ Dieu de SAINTETÉ ET DE VÉRITÉ - vous étiez aussi prêts, par le biais de l’IMPURE DPJ, à me reconnaître voire me restituer mon statut de Père de mes enfants, quand il s’agit de LES sortir de leur cellule familiale où ils ont l’habitude d’appeler PAPA, UN HOMME et MAMAN, UNE FEMME.

    La PORTE PAROLE de SATAN qui m’a en effet appelé m’a supplié de lui dire seulement OUI, pour pouvoir aller enlever MES ENFANTS DE LEUR MAMAN - QUI EST UNE SI BONNE MÈRE, RESPECTABLE, RESPECTEUSE ET RESPECTÉE MAIS AUSSI ENGAGÉE QUAND IL S’AGIT DU BIEN-ÊTRE DE SA FAMILLE - prétextant qu’ils sont maltraités et nécessiteux de l’aide. Quel type d’aide? Je ne sais pas et ne saurai jamais. Peut-être de la part du CAVAC, QUI EST, COMME LA DPJ, UNE ORGANISATION AUSSI PERVERSE ET CRIMINELLE, FONCTIONNANT SOUS LE PATRONAGE DU MENTEUR, PÈRE DU MENSONGE ET MEUTRIER SATAN LE DIABLE.

    Mais vous vous trompez : je ne suis pas en guerre contre ma femme que j’aime beaucoup, mais plutôt contre Satan et contre ses serviteurs et servantes, à savoir vous-mêmes, en tant qu’institutions immorales, corrompues et dépravées, effectuant les sales besognes de votre père menteur et père du mensonge, le MEURTRIER Satan le Diable (JEAN 8 V 44); tandis que votre unique objectif est de détruire la cellule familiale composée d’un HOMME et une FEMME MARIÉS.

    Heureusement je suis Chrétien et Serviteur de Jésus-Christ le Dieu d’Amour et de SAINTETÉ, ce qui fait qu’en aucun cas, je n’allais pas céder à vos chantages (je parle de la DPJ soutenue par les tribunaux) dont les conséquences seraient fatales pour ma femme (qui allait perdre ses enfants) mais aussi et surtout pour mes enfants qui allaient devoir vivre avec et parmi des criminels dérangés que sont les HOMOSEXUELS, les ENCULEURS ou VULGAIRES, les MASTURBATEURS, les LESBIENNES et les TRANSEXUELS.

    La Famille, en effet, sinon la vraie Famille, celle avec laquelle mes enfants sont habitués, elle est en réalité composée de parents mariés ou unis par les liens du mariage, c’est-à-dire un Homme et une Femme, soumis à l’ordre Divin ou Créationnel. Toute autre union entre un Homme et une Femme en dehors de cet ordre Divin ou Créationnel, qu’est le mariage, est contre-nature et donc bestiale, et pour cela constitue une rébellion contre le Dieu Créateur.

    Sachez donc, en dépit de tout ce que vous comme système et Satan comme patron du système, vous pourriez concocter comme complots ou pièges contre le Serviteur ou la Servante de Dieu, vous n’aurez pas le dernier mot ni la victoire finale. Et cette victoire sur le mal et sur la force du mal est déjà acquise à la croix, par la mort et la résurrection de mon Seigneur Jésus-Christ, Dieu des dieux et Roi des rois. C’est également ma victoire sur vous (Mathieu 10 v 22 et 24 v 9), vous qui vivez dans les ténèbres, et non dans la lumière (Jean 1 v 5-10 et 8 v 12; 1 Jean 1 v 5-7 et 2 v 8-10; Ésaïe 9 v 1; Psaumes 36 v 10 et 119 v 105; Mathieu 5 v 14-16; Éphésiens 5 v 14-17). Il l'a fait plusieurs fois dans le passé, Il peut le refaire et Il le referra, car Jésus-Christ Dieu Tout-Puissant est le même hier, aujourd'hui et éternellement (Hébreux 13 v 8; 6 v 10). Il va sans dire que c'est ce même Jésus-Christ, Dieu Vivant, Omniprésent et Omniscient qui va contrer ta malveillance et ta méchanceté, ta témérité et ta folie, en t'apprenant qu'il y a une limite à tout, surtout au mal que tu incarnes parfaitement bien, par ton injustice et ton abus de pouvoir.

    Au grand dam de Satan, cependant, le Couple rédempteur sera bel et bien investi dans ses nouvelles fonctions découlant de sa mission de proclamer l'Évangile Épée de l'Esprit de Jésus-Christ le Dieu Vivant, dont je suis Serviteur. Et ce sera pour certains d'entre vous, contre vous, et pour certains d'autres (les plus endurcis), sans vous, vous qui commettez la méchanceté, l’iniquité et le mal, vous qui connaitrez le jugement de Dieu, appelé aussi l'Éternel des armées. Car, de même que Jésus-Christ a pu délivrer son peuple de Pharaon et son armée (Exode 14 v 14-31), son Serviteur Ézéchias de Sanchérib (2 Rois 19), ses deux Oints Josaphat et David contre leurs ennemis persécuteurs et menaçants (2 Chronique 20 et 1 Samuel 17 et 24 v 12-15), ce sera encore Lui, ce même Jésus-Christ, le Grand Michael et Capitaine de l’Armée de l’Éternel, Dieu Juste Juge, VRAI et Véritable Procureur qui me vengera de toi et de tes alliés, fils et filles du Diable que vous êtes. Crois-moi, des gens comme toi et tes pairs qui constituez les nouveaux Nébucadnetsars des temps modernes, il n'y a que les bras puissants de l'Éternel des armées qui peuvent vous arrêter dans vos délires, en mettant un terme à votre injustice et vos abus de pouvoir (Daniel 3, Daniel 6 v 4 v 27; Esther 7 v 1-10).

    De même, en dépit de cette dernière tentative désespérée de Satan - avant ma prise de fonction en tant que Pasteur d'une Grande Église à Montréal - de mettre à mort le Couple rédempteur, par le biais de son divorce initié, Jésus-Christ, le Dieu de la création et du mariage, va le reconstituer, tel qu'il a ressuscité les DEUX TÉMOINS de l'Apocalypse (Apocalypse 11 v 1-13), représentés par ma femme et moi, dans ce même Couple rédempteur.

    Car, il est une évidence que ce divorce concocté par Satan et ses collaborateurs et collaboratrices dont les institutions corrompues qu’il contrôle - sur la base de ce mensonge flagrant que ma femme et moi sommes séparés depuis 1 an, constituerait la mort du Couple rédempteur. Il va sans dire, que la résurrection du Couple rédempteur, passera, elle aussi, par la reconstitution de notre mariage, grâce à la Toute-Puissance et la Sainteté de Jésus-Christ, le Seigneur de l'humanité, Dieu Vivant et trois fois Saint, Créateur et Pasteur du premier mariage célébré dans toute l’histoire de l’humanité, au Jardin d'Eden. Que l'homme ou la femme corrompu (e), la société dépravée, en général, et les institutions vassalisées par Satan dont le système d’injustice auquel tu appartiens, en particulier, ne séparent donc ce que Dieu a uni (Genèse 2 v 18-25; Éphésiens 5 v 31, Marc 10 v 7-9; Mathieu 19 v 6).

    Aussi, n'ai-je qu'à te rappeler, M. le procureur Bourreau des gens de bien et d'honnêtes citoyens dont je suis en tant que Papa de mes enfants que j'aime plus que tout, à part Jésus-Christ mon Dieu d'Amour et Fidèle : je n'ai pas peur de toi malgré ta fausse poursuite initiée contre moi, sous le patronage de ton père Satan le Diable, ton vrai père et père du mensonge qu'il est, dès le commencement (Jean 8 v 43-45).

    Bien vouloir noter, monsieur, que ce ne sera pas uniquement le Québec et le Canada qui seront saisis du modèle d’injustice dont tu es distributeur, mais également le monde entier, puisque l'Évangile de la fin des temps qui sera prêché par le Couple rédempteur, va toucher toute nation, tout peuple, toute tribu et toute langue, donc l'humanité toute entière (Apocalypse 14 v 6-12).

    Il s’agira non seulement de répondre à notre appel divin, en tant que Couple rédempteur, ma femme et moi, par le biais de cet appel unique et exceptionnel, serons aussi porteurs d'un nouveau message inspiré de l'Amour de Jésus-Christ et du Pardon divin, par lequel, des méchants et incrédules comme toi et tes pairs, auront l'opportunité de restaurer leur vie et changer leurs attitudes ou comportements. D'où mon pardon déjà accordé à toi et à ta juge aussi injuste que toi, lors de l'audience du 3 novembre dernier, lorsque celle-ci, dans son délire, persistait à qualifier notre conversation de '' ce qui se dit dans le corridor''; tandis que son seul objectif a été de te protéger et surtout de cacher la souillure et la corruption que représente votre justice injuste, distribuée tous les jours au palais d'injustice de Montréal - Québec.

    Ceci dit, au lieu d'être planifiée, formelle ou institutionnelle, ma convocation du 3 novembre a été plutôt, en réalité et selon les propos indignes de la juge, ton amie complice dans le mal, une activité de ''corridor, donc terre à terre, et qui pis est, organisée dans le grand bâtiment communément appelé palais de justice de Montréal. Or, ce que la juge ignore, c'est qu'en débitant de telles sornettes, c'est-à -dire en qualifiant notre conversation de corridor - par souci de coopération dans l'abjecte - elle t'a dénigré en tant que soi-disant procureur d'une justice de corridor, tandis que j'ai été appelé depuis sa salle d'audience pour te rejoindre à ton bureau. Mais ce n'est pas tout, par la frivolité de ses propos, elle s'est elle-même dénigrée, elle aussi, en tant que coopérante d'une fausse justice sinon de corridor. Toujours est-il, par son attitude dilettante - à sa décharge, peut-être, au cas où cela relève de son incompétence ou son amateurisme - elle a pu, par la même occasion, mettre à nu le mode de fonctionnement de tout le système d'injustice du Québec.

    Heureusement, face à votre folie, il y a la Vraie Justice de Dieu dont Jésus-Christ est Procureur et Juge, en même temps. Il va trancher, crois-moi, car mon Dieu n'est pas INJUSTE comme vous (je dis bien vous, en tant que système corrompu). Je n'ai pas peur de vous, hypocrites, malveillants, méchants et collaborateurs/collaboratrices de Satan le Diable que vous êtes - TANT QUE J'AI JÉSUS-CHRIST DANS MON DOS ET À MES CÔTÉS. Je n'ai pas peur de vos menottes, ni de vos Kalachnikovs, ni de votre police, ni de votre Sûreté du Québec, ni de votre Gendarmerie royale, ni non plus, de votre Armée canadienne. Oui, JE N'AI PAS PEUR DE VOUS - INCIRCONCIS DE COEUR QUE VOUS ÊTES - TANT QUE J'AI JÉSUS-CHRIST DANS MON DOS ET À MES CÔTÉS. Vous n'avez que le pouvoir qui s'exerce par la force brute et sauvage, et non l'autorité qui s'impose par elle-même, par la Moralité, la Vérité et la Justice, la Vraie Justice, venant du Dieu Vivant et exercée par Jésus-Christ. Cette autorité MORALE, vous ne l'avez pas, vous ne l’aviez jamais eue et vous ne l'aurez jamais, car, on ne la trouve qu'en Jésus-Christ et en ses Représentants, dont le Couple rédempteur. Vous n'êtes donc pas et ne serez jamais un modèle pour mes enfants, qui sont plutôt Enfants de Dieu, Serviteurs et Servante de Jésus-Christ, et pour cela assujettis aux normes et prescrits de la bible, et que l'on retrouve, entre autres, aux livres d'Exode, Philippiens, Galâtes et Proverbes (Exode 20 v 16), Éphésiens 4 v 29; Galâtes 5 v 16-26; Philippiens 2 v 5-10; Proverbes 22 v 6).

    Allez faire une petite enquête - EN CE MOMENT MÊME OÙ VOUS ME PRIVEZ LE DROIT DE VOIR MES ENFANTS ET DE LEUR PARLER AU TÉLÉPHONE – auprès de ma famille, posez-leur vos questions et vous constaterez quel type d'éducation ils ont reçu de ma part, avant que vous me les ayez enlevés. Mes enfants ont en effet appris que quel que soit la peine encourue, de ne jamais mentir, par respect pour le Dieu de Sainteté d'abord, qui est Jésus-Christ, par respect pour leurs parents et pour eux-mêmes, ensuite, et en enfin par respect pour la société ou leurs semblables. Présentez-vous aussi à l'école René Guenette où ils étaient avant leur enlèvement, et demandez à éplucher leur dossier scolaire : vous allez être étonnés de constater que chaque année, ils ont reçu leur récompense en tant qu'élèves modèles (je dis bien chaque année), car leur papa leur a appris qu'ils sont la lumière du monde, dès leur plus bas âge, et qu'en conséquence, commettant une bêtise leur priverait de leur appellation d'être cette lumière pour les autres, autrement dit, la lumière va s'éteindre (1 Jean 2 v 15-17).

    Cette lumière, vous savez, elle s'appelle Jésus-Christ, Dieu trois fois Saint (3 fois Saint, ce qui signifie qu'Il possède la plénitude de la Sainteté). Savez-vous, M. le procureur des Fausses Poursuites criminelles et pénales, chaque année, mes beaux et formidables enfants ont un texte biblique à étudier et répéter chaque matin, avant d'ouvrir la porte pour aller à l'école, et ils doivent le faire à genoux devant leur Dieu de Sainteté qui est Jésus-Christ. Voici le texte biblique, POUR CETTE ANNÉE SCOLAIRE, que leur papa (sacrificateur de sa famille) leur a donné comme repères, dès le premier jour de classe jusqu'au dernier, encore une fois, avant que vous et votre père Satan le Diable me les ayez enlevés : Psaumes 119 v 11 et 105.

    Chaque jour et chaque semaine, ils les méditent ces versets et bien d'autres (Mathieu 5 v 14-16; 1 Jean 2 v 15-17; Jean 1 v 5-9; 2 Corinthiens 6 v 14; 1 Corinthiens 15 v 33; 1 Pierre 2 v 9) comme nourriture spirituelle, cette Parole de Dieu, lorsqu'ils étaient sous la garde de leur Papa instituteur et éducateur, c'est-à -dire avant 14 juin 2022 : ce jour où Satan, en complicité avec le système judiciaire corrompu et pourri du Québec, me les a enlevés.

    Aussi, votre justice superficielle n'étant-elle bonne que pour être jetée à la poubelle et pratiquée à l'état de nature ou sauvage (état de nature dans le sens d'une situation d'anarchie où l'ordre Divin est exclu), et non à l'état civilisé ou de société. État civilisé ou de société, compris non pas dans le sens de la promotion de l'Homosexualité (ROMAINS 1 V 22-28; 1 Thessaloniciens 4 v 3-4 et 7; Lévitique 20 v 13; 1 Corinthiens 6 v 18-20; 7 v 2-5; Éphésiens 5 v 3 et 5) qui est contre-nature et contraire à l'ordre Divin; de la Transsexualité (ROMAINS 1 V 22-28; 1 Thessaloniciens 4 v 3-4 et 7); du Divorce (Hébreux 13 v4, Mathieu 19 v 5-6; Marc); et de toutes autres formes de promiscuité sexuelle dont la Masturbation (1 Thessaloniciens 4 v 3-4; Éphésiens 5 v 3 et 5) et la Sodomie; du Cannabis et de l'Alcool pour les jeunes et les adolescents, pendant que votre Gouvernement demandait aux Écoles, aux Universités et aux Églises de fermer leurs portes pendant le confinement; de l'Avortement gratuit pour les jeunes de moins de 25 ans pendant que le décrochage scolaire et la criminalité juvénile ne cessant d'être un fléau pour la société devraient plutôt être des premières préoccupations sociales et sociétales; les Interruptions volontaires de grossesse communément appelées IVG mais qui ne sont que des assassinats et des meurtres prémédités; de la Fécondation In Vitro qui n'est en réalité qu'une ruse de Satan le Diable pour anéantir le mariage qui constitue la seule et unique réserve morale contre l'impudicité qui ronge nos sociétés; sans oublier les autres types d'Assassinats et Meurtres légaux prémédités cependant déguisés sous le nom de MOURIR DANS LA DIGNITÉ et qui ne sont autre chose que du Suicide Assisté ou encadré autrement dit l'Être Humain Euthanasié.

    Face à ces dérives cautionnées par nos Sociétés dépravées, par des Gouvernements immoraux et amoraux et par un système de justice injuste, corrompu et pourri, la panacée ne peut pas être le Cannabis et l'Alcool pour les jeunes, ni la promotion de l'impudicité qui est toutes formes de relations sexuelles hors du mariage et interdites par la Bible donc par le Dieu Créateur des humains, à savoir Jésus-Christ le Dieu Vivant. Autrement dit, cette prétendue démocratie ou liberté dans l'abjecte qui est en fait une rébellion contre le Dieu Créateur et Maître de l'univers, doit être reconnue pour ce qu'elle est, et non pour ce qu'elle prétend être.

    Voilà pourquoi l'Éternel des Armées ou Jésus-Christ Dieu Créateur et MAÎTRE de l'univers doit y retrouver sa place. Oui, votre justice superficielle étant inspirée et contrôlée par Satan (1 Jean 5 v 19, 1 Jean 5 v 18-20), voilà pourquoi, fils de Satan que vous êtes, infliger le mal et la souffrance à quelqu'un ne vous a pas rendus sensibles à la douleur et la souffrance d'un Papa n'ayant pas vu ses enfants depuis plus de 3 mois. Au contraire, cela vous rend plutôt heureux et davantage MÉCHANTS et ENDURCIS - INCIRCONCIS DE COEUR QUE VOUS ÊTES (ACTES 7 V 51) - car NE CONNAISSANT PAS DIEU, le Dieu d'Amour et de Bonté, en l'occurrence le Seigneur Jésus-Christ. Tout ceci pour vous dire qu'en tant qu'Endurcis dans le Mal et dans la Méchanceté, vous êtes le prototype même des enfants du Diable, d'où votre facilité et votre réjouissance à m'INTERDIRE DE VOIR MES ENFANTS, MES FORMIDABLES ET BEAUX ENFANTS PENDANT ENCORE 6 MOIS.

    Heureusement, comme je vous l'avais dit, maintes reprises : Jésus-Christ VA ME LES REDONNER. Et si ce n'est pas sur cette terre, ce sera au dernier jour, en présence de son Père de Gloire, mon Père de Gloire, le Dieu Tout-Puissant, Omniscient et Omniprésent, l'Éternel des Armées.

    Entre temps, laisses-moi te redire, M. le procureur DES FAUSSES POURSUITES criminelles et pénales : JE N'AI PAS PEUR DE VOUS NI DE VOTRE JUSTICE INSTRUMENTALISÉE ET CORROMPUE, NI DE VOS MENOTTES NI DE VOS KALACHNIKOVS - TANT QUE J'AI JÉSUS-CHRIST DANS MON DOS ET À MES CÔTÉS - INCIRCONCIS DE COEUR QUE VOUS ÊTES (ACTES 7 V 51).

    Autrement dit, vos menottes et vos révolvers n'ont le dessus que mon corps (comme c'était le cas le 23 juillet dernier lorsque vos policiers m'ont arrêté), mais jamais sur mes pensées et mes jugements. Je n'ai pas non plus peur de ton petit juge de la Cour du Québec, aussi corrompu comme toi, surtout si ce dernier partage les mêmes pratiques et façons de faire de la petite et fausse juge qui m'avait envoyé en prison, le 23 juillet dernier, en préférant libérer BARABBAS qui partageait ma céllule (Mathieu 27 v 15-26; Jean 18 v 38-40; Jean 19 v 1-16); mais aussi, avec l’autre fausse et petite juge du 3 novembre dernier - celle qui a été ta complice dans le mal et dans la honte - en cautionnant ta déraison et ton injustice bref ta décision dénuée du sens moral de maintenir les conditions farfelues et injustifiées, donc les interdictions de voir mes enfants, PENDANT ENCORE 6 MOIS.

    Par contre, laisses-moi te dire que ta provocation va rester sans effet. Car, un vrai chrétien est un bon citoyen et un bon citoyen, c'est quelqu'un qui respecte la loi, même si celle-ci est injuste et injustifiée. Certes, il ne doit pas et ne respectera jamais une loi qui porte atteinte à sa Sainteté, à sa foi en Jésus-Christ, son Dieu personnel et intime. Comme je t’ai dit : Jésus-Christ VA ME LES REDONNER. DE QUELLE FAÇON, SEULEMENT LUI, EN TANT QUE DIEU SOUVERAIN, TOUT-PUISSANT, DIEU OMNISCIENT, LE SAIT.

    À l'INVERSE, étant donné, dans ton bureau, à ma question de savoir si Mme Myrlande Georges, mon Épouse, est d'accord avec mon acquittement ? Vous m'avez répondu ainsi : bien sûr que oui, tout se fait d'un commun accord avec elle, et qu'elle prend ses décisions de son plein gré. Voilà pourquoi, comme je viens d'expliquer à ta collègue, Mme Marie Pier, je choisis de la mettre en copie conforme, étant d'avis qu'elle n'est pas au courant que tu souhaites la ramener au palais de l'injustice de Montréal, pour nous mettre en conflit sinon en confrontation directe, appert le mot '' face à face'' que tu as utilisé. Autrement dit, vu ton attitude non professionnelle, de manipulation et de chantage affichée à mon encontre mais aussi ta méchanceté et ta malveillance démontrées - le 3 novembre dernier - je ne souhaite pas que mon épouse se fasse, elle aussi, piéger ou manipuler, autrement dit, qu'elle soit tombée dans ta pollution.

    Évidemment, vous (en tant que système corrompu), toi, (en tant que vassal asservi par ton patron Satan le Diable), vous n'auriez aucun pouvoir sur moi, si mon Père de Gloire le Dieu Tout-Puissant qui est dans les Cieux ne vous l'avait accordé (Jean 19 10-11). Mais heureusement mon Seigneur Jésus-Christ mon Dieu Tout-Puissant et Fidèle n'abandonne jamais ses serviteurs et ses servantes, donc ses vrais adorateurs, en cours de route. Le Dieu d'Amour et Fidèle qu'Il est, Omniprésent par sa nature et par ses attributs, nous a même promis la victoire, me la promet à moi, moi qui suis son Élu et son Protégé, au travers même de mes épreuves et mes persécutions, présentement mais également dans les temps à venir (Jean 16 v 31-33; Apocalypse 2 v 10-11; Jean 15 v 18-19; 1 Jean 3 v 12-14; Mathieu 28 v 20; Mathieu 10 v 16-22; Marc 13 v 9-12; Luc 12 v 11-12; Luc 21 v 12-19; Actes 14 v 22,).

    Aussi, vous demandé-je, dans le cadre de la nouvelle audience programmée par ton tribunal corrompu, sous l’instigation de Satan ton père, pour le 28 avril 2023, à 14h 30, de t'abstenir de toute manipulation de Madame Myrlande Georges, mon Épouse, Élue du Dieu Vivant et Protégée de Jésus-Christ, comme moi, afin de nous mettre, elle et moi, face à face ou l’un contre l’autre. D’où cette confrontation voulue par ton père Satan le Diable, mais désapprouvée par Jésus-Christ le Dieu d'Amour et de l'Unité familiale, est donc déjà nulle et non avenue.

    À défaut par toi et par tes pairs, collaborateurs et collaboratrices de Satan dans le mal, de vous soumettre à la Volonté Souveraine de Jésus-Christ, le Dieu Vivant et Défenseur de ses enfants, toi et tes acolytes ou complices, ferez face au jugement du DIEU Créateur, dont le VERDICT EST TOUJOURS SANS APPEL.

    Luc Albert Sainsurin
    Fils du Dieu Vivant et Créateur des humains
    Serviteur de Jésus-Christ.



    ---- Message transmis -----
    De : Luc Albert SAINT SURIN
    À : [email protected]
    Cc : MYRLANDE GEORGES ; Beauté Créole ; Luc Albert SAINT SURIN
    Envoyé : mercredi 22 juin 2022, 04:45:12 UTC−4
    Objet : Demande introductive d'instance de divorce, demande provisoire et intérimaire


    Madame Bissonnette,

    Bien vouloir faire tout ce qui est en ton pouvoir pour que ta cliente puisse avoir un jugement PAR DÉFAUT, ce qui lui permettra d'avoir tout ce qu'ELLE DEMANDE et même plus, dont, entre autres, le plein pouvoir absolu d'avoir les enfants tous les dimanches de la fête des pères et celui de la fête des mères, d'être l'unique signataire dans le passeport de mes enfants, mais aussi voire surtout, de pouvoir les amener sur la Lune et sur la planète Mars, plutôt que de simples voyages au Canada et dans le monde.

    Quant à moi, je préfère m'en remettre à Jésus-Christ, Dieu-Juge et Dieu-Avocat, et dont le verdict est TOUJOURS sans appel.

    En effet, selon moi, il y a une grande différence entre ce qu'on DEMANDE et ce qu'on MÉRITE. Voilà pourquoi je m'en remets à Jésus-Christ, le Juste Juge et le Vrai Avocat, mon Avocat (Actes 10 v 42, Actes 17 v 31), qui pourra me donner ce que je mérite.

    Ce même Jésus-Christ Dieu, Juste Juge et Avocat Suprême, me recommande à ce que ta cliente obtienne la garde COMPLÈTE en plus de la garde légale, ce qui permettra à ce que mes beaux enfants, enfants de Dieu qu'ils sont, serviteurs et servante de Jésus-Christ, ne puissent être considérés comme des objets échangeables, dans un stationnement souillé, d'une synagogue de Satan.

    Enfin, pas un jour dans ma vie, j'ai laissé le mensonge souiller mes lèvres et ma plume. Voilà pourquoi, je n'oserais jamais faire acte de présence dans une salle d'audience pour délibérer sur un document souillé par le mensonge. Demandes à ma femme, elle te dira qui je suis, ma conception de la vérité qui est toujours UNE, ou la Vérité. Pour être plus clair, ton document souillé affirmant sous serment que ma femme et moi sommes séparés depuis un an, ne peut être, aux yeux de Dieu et face à sa SAINTETÉ, qu'une forfaiture, un blasphème dont les conséquences tomberont sur ta profession, sur ta tête, sur celle de tes enfants et de tes petits enfants (Mathieu 12 v 31; Exode 20 v 16; Actes 5 v 3-10; Hébreux 10 v 26-29; Marc 3 v 28-30), Dès maintenant et à jamais.

    Mais que Dieu pardonne ma femme et sa naïveté. Tout comme - malgré son péché - que la place de ma femme dans la bergerie du Seigneur Jésus-Christ soit toujours restée vide jusqu'à ce qu'elle revienne à son Berger Maître. Autrement dit, que la porte de la bergerie du Seigneur Jésus-Christ soit demeurée ouverte pour elle, jusqu'à la fin de son temps d'incrédulité (Jean 10 v 1-17). Entre temps, je souhaite à ma femme qui vit cette grande turbulence dans sa vie, bonne expérience d'enfant prodigue (Luc 15 V 11-32).

    Ta signature sur ce document mensonger et répugnant, madame, tout comme celle de ma femme - provoquée et obligée - sur ce dit document impur, m'ouvrent les yeux sur ce vocable justifié : ''les pervers narcissiques ne sont jamais conscients de leur narcissisme, leur perversion ou déviation''.

    Ma femme et moi, en effet, nous avons eu notre dernière relation sexuelle conjugale, le dernier week-end du mois de mai 2022, soit le samedi 28 et dimanche 29. Sauf s'il s'agissait d'un viol, alors là, que tu lui conseilles d'aller porter plainte, contre moi, à la police.

    Par ailleurs, demandes à ma femme, ta cliente, si, jusqu'au mois de mars 2022, malgré qu'elle ait laissé la chambre, elle ne m'a pas toujours retrouvé sur notre lit conjugal, à ma demande, en vue d'une relation sexuelle. Et quand je ne suis pas allé le lui demander en face, au salon, c'est par un texto, depuis ma chambre, sur mon lit étant et l'attendant, dans l'impatience. Et elle est venue toujours. Et cela arrivait environs 3 fois par semaine. Demandes à elle, également, si, jusqu'au mois de mars 2022 - alors qu'elle a laissé la chambre en décembre 2021 - ce n’est pas sur notre lit conjugal qu'on a des relations sexuelles, plusieurs fois par semaines, et qu'elle consentit toujours pour me faire plaisir. Demandes à elle, toujours, si, ce n'est pas qu'au moment où ses amies conseillères écervelées et souffreteuses, lui ordonnent, à ce mois de mars 2022, de ne lui plus le faire DANS MA CHAMBRE, qu'elle s'est arrêtée de m'y rejoindre. Demandes enfin à elle, si, malgré sa décision de ne plus me rejoindre sur le lit conjugal, en vue d'une relation sexuelle, elle n'a pas continué à me recevoir sur son lit, au salon, à chaque fois que j'ai envie de la déguster sexuellement. Au salon, aussi, plusieurs fois par semaines, jusqu'au dernier week-end du mois de mai.

    Saches que, également, c'est moi qui ai choisi d'arrêter de la retrouver sur son lit pour la sexualité, par décision réfléchie. J'ai dû même me justifier devant elle, dans la nuit du 4 au 5 juin, que ce n'était pas un rejet exprimé envers elle, mais juste parce que je voulais commencer à me débarrasser d'une sexualité qui me laissera très bientôt orphelin.

    Aussi, en vertu de tous ceux qui viennent d'être susmentionnés, te demandé-je, de bien vouloir t'en féliciter de procurer à ta cliente ce jugement par défaut, dont tu me fais la menace inutile. Ma présence, ce jour-là, si important pour moi et pour la suite des choses, sera plutôt devant mon Dieu et devant Jésus-Christ mon Seigneur, qui ne tardera pas, crois-moi, à me donner ce que je mérite.

    Près de finir sans le vouloir, permets que je T'exprime mon malaise, madame, par rapport à l'expression VOUS DEVEZ que tu as utilisée dans le dit document, considérant que ce genre d'usage devrait plutôt l'être dans le cadre de TES échanges avec tes subalternes ou tes clientes et clients. Je ne dis pas ta famille, par respect pour la mienne, pour ton mari et tes enfants. Ceci étant dit, tu sais alors, dès maintenant, que si un jour ma femme devrait se présenter dans ton cabinet avec mes enfants, mes formidables enfants, tu ne te permettras pas d'utiliser le verbe DEVOIR en leur parlant. Y compris ma femme, malgré sa perte de raison et du fil de sa pensée et de ses gestes, trainant devant ton cabinet.

    En ce sens, laisses-moi t'apprendre, Madame, pourque tu n'oseras plus me dire VOUS DEVEZ : malgré que je sois au Canada depuis 2006, tu sais pourquoi je n'ai pas et n'aurai jamais la citoyenneté canadienne ?

    Parce que je refuse tout serment d'allégeance ou de jurer fidélité à quiconque individu - MORTEL comme moi - peu importe qu'il soit Joe Biden, le Pape, ou la Reine Elizabeth II. Car mon serment d'allégeance, je l'ai fait déjà à Jésus-Christ, l'UNIQUE, le JUSTE, et le VÉRITABLE.

    Alors plus de places si privilégiées pour aucun incirconcis de cœur dans ma vie, dans mon fonctionnement et dans mes démarches.

    De plus, laisses-moi t'apprendre que je ne connais qu'un SEUL MÉDIATEUR PAR EXCELLENCE qui ne s'écrit jamais en lettres minuscules dans le cahier de Dieu et il n'est pas mortel (1 Timothée 2 v 5; Hébreux 8 v 6, 9 v 15 et 19, 12 v 24; Jean 14 v 6-14 et 27). Son nom est Jésus-Christ, le JUSTE, le SAINT de ses CROYANTS. Tous les autres m’importent peu voire pas du tout. Tout comme pour le règlement dont tu parles, je l'ai eu depuis le jour où Dieu me reconnait comme le père LÉGITIME de mes enfants et pour qui je n'ai jamais été un bourreau, mais un éducateur, un instituteur, un encadreur, un Père fier de l'être, protecteur, aimant et chérissant ses enfants tous les jours.

    Donc, ne t'oseras plus m'employer VOUS DEVEZ. Si tu penses que je mens, demandes à ton ou ta juge de la famille - dont la JUSTICE SUPERFICIELLE NE DÉPASSE MÊME PAS CELLE DES SCRIBES ET DES PHARISIENS D'AUJOURD'HUI - de t'imiter dans ton arrogance, et tu verras si la seule alternative qui lui restera, ne sera pas de se servir de son auxiliaire, le bras armé de la justice, à savoir la police de Montréal ou la Sureté du Québec, ou encore la GRC et peut-être même l'Armée canadienne. Là encore, leurs menottes et leurs kalashnikovs ne me feront pas peur, tant que j'ai Jésus-Christ dans mon Dos et à mes Côtés, puisque leurs armes ou leurs outils de travail n'auront le dessus que sur mon corps, mais jamais sur mes pensées et mes jugements.

    Espérant que la prochaine fois, tu seras plus mesurée et moins osée.

    POUR LES BESOINS DE LA CAUSE DU JUGEMENT PAR DÉFAUT RÉCLAMÉ POUR TA CLIENTE.

    Luc Albert Sainsurin
    Serviteur de Dieu, par Jésus-Christ.

    ---- Message transmitted-----‎
    De : Luc Albert SAINT SURIN
    ‎To:‎‎ ‎‎[email protected].‎‎ qc.ca‎‎ <‎‎[email protected].‎‎ ca‎‎>‎
    ‎Cc:‎‎ ‎‎marie-pier.morency@dpcp.‎‎ gouv.qc.ca‎‎ <‎‎[email protected].‎‎ qc.ca‎‎>; ‎‎[email protected]‎‎ <‎‎[email protected]‎‎>; ‎‎[email protected]‎‎ <‎‎[email protected]‎‎>; ‎‎[email protected]‎‎ <‎‎[email protected]‎‎>; Luc Albert <‎‎[email protected]‎‎>‎
    ‎Sent‎‎: ‎‎ Monday, 14 November 2022, 15:45:39 UTC−5‎
    ‎Subject:‎‎ The ROI v. Luc Albert Sainsurin - File 500-01-235729 - 222‎


    ‎Montreal, November 13, 2022‎

    M. Pascal Dostaler,
    ‎prosecutor of ‎‎FALSE CRIMINAL and penal prosecutions‎‎,‎
    ‎Palais de ‎‎l'INJUSTICE‎‎ de Montréal.‎

    ‎Re:‎‎ ‎‎The ROI v. Luc Albert Sainsurin - File 500-01-235729 – 222‎

    ‎Sir ‎

    ‎As received and ‎‎acknowledged receipt‎‎, by your secretary and in your presence, here is the document, by email and attachment, which constitutes my response to your correspondence, received on November 9, 2022. ‎‎ Effective date of ‎‎this receipt, the cancellation of the one that was sent, electronically, on November 9, 2022, at 20:42:39 UTC−5, is effective.‎‎ ‎‎ ‎‎(You and You are used voluntarily). ‎‎ In addition, Inspector Philoppo Lagana having been present and witness to the statement of your subordinate and false prosecutor of criminal and penal prosecutions, who subordinated affirmed that my ACQUITTAL IS SCHEDULED FOR EARLY 2023, it seems to me justified to put the Inspector, once again, in true copy. Same for my wife, Mrs. Myrlande Georges, for the sake of protecting her against all forms of blackmail, manipulation and pollution on the part of your subordinate who declared, on November 3, before her complicit judge, want to organize a face-to-face meeting between her and me. ‎

    ‎I would like to take this opportunity to congratulate the ‎‎Inspector, Mr Lagana‎‎, who, in the presence of the so-called prosecutor for criminal and penal prosecutions, had the courage to denounce the way in which my case was put together while advising me, in his presence, to file complaints for ethical misconduct. ‎‎Which I do not and will never do, considering that my case is studied by the TRUE and GREAT ATTORNEY JESUS CHRIST also JUST JUDGE.‎‎ Therefore, I must announce to Inspector Lagana this very good news: ‎‎ from the minute he recognized that Jesus Christ is also his God - ‎‎not only mine - by declaring that JESUS CHRIST is also our God - grace was granted to him, by the Almighty God and Creator of the universe, in order to go and live, eternally, with JESUS CHRIST, his recognized God.‎‎ ‎‎ ‎‎Unlike your subordinate‎‎, against whom and his injustice, a judgment and a condemnation were pronounced‎‎ on the same day, at 4:52 p.m.‎‎, ‎‎ from the LORD OF HOSTS or JESUS CHRIST, TRUE and GREAT PROSECUTOR and JUST JUDGE. ‎‎UNLESS YOUR SUBORDINATE REPENTS AND ASKS FORGIVENESS OF THE LORD OF HOSTS, SOVEREIGN AND ALMIGHTY GOD, through JESUS CHRIST the REDEEMER AND RESTORER OF THE LOST, TURNING AWAY FROM HIS EVIL WISHES‎‎. ‎

    ‎BELOW IS THE LETTER THAT HAS BEEN FILED FOR YOUR ATTENTION. IT IS ALSO ATTACHED.‎

    ‎1 Samuel 17 v 45... ‎‎ ‎‎In response to your request made in your correspondence dated November 8, 2022 – which, in essence, is yet another attempt at intimidation and blackmail ‎‎ – ‎‎as you have already done, in your office, during our conversation, regarding ‎‎ my ‎‎acquittal scheduled for early 2023 – ‎‎ ‎‎I have the obligation to inform you that my answer is a NO, coupled with a DEFINITIVE NO and another ABSOLUTE NO. Moreover, it will be up‎‎ to Quebec/Canadian society and your boss the Minister of Justice, perhaps, to teach you, if early 2023 is equivalent to April 28, 2023. In any case, the company will be aware, and it will be able to make up its mind. ‎

    ‎Moreover, I find it quite daring to ask me to refrain from reproducing, sharing or disseminating - in part or in whole - a document that belongs to me. This kind of use should rather be when you address your subordinates or your peers if not your former comrades, or the real criminals. It is up to you, therefore, to refrain from giving me lessons.‎

    ‎As for Jesus Christ ‎‎God Just Judge‎‎ and ‎‎True Prosecutor ‎‎against real crimes, He has already objected against this new hearing date assimilated to an abuse of power and a flagrant injustice, against an honest citizen in addition to being a Father, deprived of his legitimate right to SPEAK TO HIS BEAUTIFUL AND WONDERFUL CHILDREN, ‎‎finding himself, for 5 months, in a new address that I do not even know, in case they have fallen ill. ‎

    ‎For your information, I will never hand over to you or to any judge, my file of criminal charges of harassment and death threats, mounted against me, for the sole purpose of persecuting me and making my life appalling, by depriving me of the right - my legitimate right - as a father - to see my beautiful children. ‎

    ‎That said, your blackmail at your office on November 3 that I can even see my children, before the beginning of 2023‎‎, ‎‎ if I agree to sign your soiled document‎‎ - which would relieve you of your responsibilities or your fault, your malice or your malice, your amateurism or your incompetence - having failed; Now you are trying to intimidate me by using your position as a ‎‎false prosecutor and liar. ‎‎ and by exploiting your system of injustice, rotten and corrupt, characterizing Quebec society, in general, the Quebec judicial system, in particular. Your document, in reality, which can only be a ‎‎forfeiture and a lie or even a blasphemy‎‎ in the eyes of my Lord Jesus Christ, my God of HOLINESS and TRUTH, could not, cannot and can never have my signature, regardless of the consequence incurred including the PROHIBITION TO SEE MY BEAUTIFUL CHILDREN, FOR ANOTHER 6 MONTHS. In other words, before the new hearing date scheduled for April 28, 2022, which was concocted between you, a fake prosecutor and public defender, and your complicit judge, as corrupt as you and the system. ‎

    ‎Know that I ‎‎am not afraid of you as a little and false prosecutor of criminal and penal prosecutions against honest citizens and good people, including me as a father, nor of your ‎‎little‎‎ and ‎‎false judge ‎‎of the court of Quebec‎‎ ‎‎whose superficial and corrupt justice does not even surpass that of the Scribes and Pharisees of today - ‎‎AS LONG AS I HAVE ‎‎JESUS‎‎ ‎‎CHRIST TRUE AND ‎‎GREAT ATTORNEY, TRUE and GREAT ADVOCATE, TRUE, GREAT and JUST JUDGE, BEHIND MY BACK AND BY MY SIDE‎‎ ‎‎(‎‎John‎‎ 1:12; 3:18 and 35; 5:22 and 27; 9:39; ‎‎Matthew‎‎ 11:27; ‎‎Luke‎‎ 10:22; ‎‎1 John‎‎ 2:1; 5 v 11 and 20; ‎‎Acts‎‎ 2:36 and 4:12; ‎‎1 Corinthians‎‎ 15:27; ‎‎Ephesians‎‎ 1:21-22; ‎‎Philippians‎‎ 2:9-11; ‎‎Hebrews‎‎ 1:2; 2 v 8-9; ‎‎1 Thimotheus‎‎ 1 v 15-16).‎

    ‎My Lord Jesus Christ, in fact, had informed me that my email addressed to the liar lawyer, as a response to her act initiating divorce initiated by his father and‎‎your father Satan the Devil‎‎, ‎‎liar‎‎ and father of lies, from the beginning ‎‎(John 8 v 43-45), ‎‎would open a door for me that He alone, as a Just Judge God, Sovereign and Omnipotent God can close (Revelation 3:8). ‎‎And this is what He will do, you will see, in due course, if He will forgive you.‎

    ‎Indeed, this application initiating divorce proceedings which states that my wife and I have ‎‎been separated for more than a year‎‎, ‎‎instead of three (3) days‎‎, ‎‎upon receipt‎‎, ‎‎and‎‎ which worse is‎‎, with the mention "‎‎as required by law",‎‎ ‎‎ ‎‎ ‎‎ is a palpable or fragrant demonstration that you: LAWYERS, JUDGES and PROSECUTORS OF THE COURT OF QUEBEC, you do constitute an ‎‎ASSOCIATION of LIARS and MALFACTORS, FRAUDSTERS and CORRUPT, IMMORAL and LEGAL BANDITS: it‎‎is considered that, in your act of criminal charges which threaten to kill me, you too, you spread falsehoods, to the fact that I threatened my wife with death, on the FIRST OF JANUARY 2021; making you, at the same time, a ‎‎REAL FAKE‎‎ ‎‎prosecutor/investigator.‎

    ‎Also, allow myself to teach you‎‎, ‎‎Mr. TRUE FALSE‎‎ ‎‎prosecutor / investigator‎‎, that ‎‎every ‎‎FIRST JANUARY‎‎, except that‎‎ of 2015 when my wife gave birth to our beautiful Kevin, SHE and I are always on our marital bed, making love,‎‎ after drinking our traditional Haitian soup and celebrating the birthday of our beautiful Kevin Gabriel. This is so true, even after our heated argument over my opposition to the way my Pretty Daughter Ann-Victoria should dress (‎‎JOHN 15 V 19-20‎‎) to go to school ‎‎(Friday, December 17, 2021)‎‎ - causing my spouse to leave the bedroom to move into the living room and thereby causing a break in our sex life, for two weeks - the ‎‎first of january 2022 was the‎‎ beautiful day of renewing our sexuality, IN OUR ROOM AND ON OUR MARITAL BED. ‎‎Sir, for your information: ‎‎ a real ‎‎Prosecutor must be a real Investigator and a real Investigator does not accuse on a simple statement, which worse is FALSE.‎

    ‎So that no one is unaware, either in Canada or around the world: ‎‎the originating document of divorce proceedings was received on Friday, June 17, 2022, 3 days after my wife left the house (June 14, 2022), while our sex life ended only two weeks before that date, on Sunday, May 29.‎‎ ‎

    ‎This lends credence to the idea that your entire justice system is indeed based on lies and fraud, on illegality and abuse of all kinds, and therefore on immorality and injustice ‎‎(Ephesians 5:6-15; Galatians 5 v 16-26). ‎

    ‎In the case of false divorce, moreover, the lawyer, well seated on her chair as a woman of law, therefore distributor of justice‎‎ (justice here understood as the production of corrupt and amoral men and women and not that of the Creator God exercised by Jesus Christ), ‎‎and knowing that the judicial system of Quebec is a good ally in this corruption and in evil, Despite my letter received, she still decided to send the file to the Family Chamber - being assured that she would find a judge as corrupt as her, to pursue and finalize the divorce (1 John 5 v 19). ‎‎ ‎

    ‎N"B: ‎‎BELOW IS THE LETTER THAT WAS SENT‎‎ to ‎‎the lying and corrupt and therefore immoral lawyer‎‎, from the ‎‎Servant of Jesus Christ, God of HOLINESS and TRUTH‎‎ (Isaiah 6 v3; 43 v 15; 57 v 15; 1 Peter 1 v 16; Revelation 4:8; 1 John 5:20-21; Job 6 v10; Psalm 22:3; 71 v 22; John 14 v6). ‎

    ‎These are the amoral but now legal deeds, among many others, produced in your so-called judicial system, causing the decline of our already rotten society, and causing the exclusion of the Creator God - God of TRUTH, TRUTH, and HUNLINESS, that He is, that He was and will always be - from our activities and our operations. ‎

    ‎These abuses being proven, while your judicial system being a sample of all other systems of injustice in the world, operating on lies, fraud, immorality and abuse and applying false laws, hence the need that the Living and Almighty God, Creator of the universe, through Jesus Christ God of HOLINESS and TRUTH, is placed back at the center of human activities, otherwise this moral decay of our society will lead us directly and inevitably to self-destruction. ‎

    ‎Yes, in the face of such a corrupt and unjust system of justice as yours, controlled by the prince of this world, in this case Satan the Devil, your father and ‎‎father of your peers (1 John 5:19),‎‎ there is only the Lord of hosts - through Jesus Christ of whom I am a servant, Jesus Christ God Sovereign and Omnipotent - who can defend me against you, on the one hand as an individual, false ‎‎prosecutor and false public defender but true legal bandit, wicked, lying and malicious‎‎, and on the other hand,‎‎ against You‎‎, as a corrupt system, vassalized and instrumentalized by your boss, Satan the Devil, murderer from the beginning (‎‎Matthew‎‎ 10 v 16-22; ‎‎Mark‎‎ 13:9-12; ‎‎Luke ‎‎12:11-12, 21:12-19, ‎‎John ‎‎16:33). ‎

    ‎It is indeed a real ‎‎war between good (Jesus Christ) and evil (Satan),‎‎ the outcome of which is known in advance; since the victory of evil over good can only be temporary, pending the ‎‎return in glory and power of Jesus Christ, the Lord of the universe‎‎. Which conflict will continue between you and me, servants of Satan, on the one hand, and I Servant of Jesus Christ Son of the Living God, King of kings, Lord of lords and God of gods, on the other; as long as society and its institutions remain under the control of your father Satan the Devil, prince of this world.‎

    ‎Just as, in another register, can be listed the other criminal and barbaric acts and acts committed by other associations and professional orders also composed of ‎‎LEGAL BANDITS WITH WHITE COLLAR ‎‎- as in the judicial system - making them ‎‎EVILDOERS and MURDERERS‎‎, ‎‎ MURDERERS‎‎ ‎‎ , as practitioners of such deeds and gestures, in the same way as THOSE WHO ENDORSE THEM, namely governments and public and private organizations. These barbarities known as: ‎‎VOLUNTARY TERMINATION OF PREGNANCY‎‎ or ABORTION - ‎‎JUVENILE ABORTION ‎‎legalized and‎‎ financed up to 25 years - ‎‎DYING WITH DIGNITY‎‎ or‎‎ ASSISTED SUICIDE‎‎ or ‎‎EUTHANASIA OF HUMAN BEINGS REDUCED‎‎ to the state ‎‎of WILD ANIMALS ‎‎or ‎‎THINGS‎‎, ‎‎and which is ‎‎called, abusively‎‎, ‎‎progress, evolution, civilization, freedom or democracy.‎‎ ‎

    ‎Not to mention the other types ‎‎of aberration, decay and social immorality‎‎ known by the same term but which are, in reality, only ‎‎social putrefaction‎‎. These social and societal excesses known as ‎‎FORNICATION‎‎, ACCORDING TO THE BIBLE, namely ‎‎HOMOSEXUALITY and TRANSSEXUALITY‎‎,‎‎ ‎‎IN VITRO FERTILIZATION‎‎, ‎‎MUSTURBATION‎‎, ‎‎SODOMIZATION‎‎, ‎‎CANNABIS‎‎ and ‎‎ALCOHOL.‎

    ‎It is these social decompositions ‎‎caused by Satan‎‎, ‎‎endured by your amoral governments‎‎ and ‎‎defended by your institutions or social organizations as rotten as the system‎‎, and which test us every day, as true Worshippers, Servants and Handmaids of Jesus Christ, that must be denounced for what they are and represent.‎

    ‎In that sense, let me remind you (I mean remind and not learn), Mr‎‎. False Attorney of Justice‎‎, what ‎‎you and your system did the day and the day after my parole‎‎.‎

    ‎Indeed, to obtain this release, the release order contained, among other things, three specific conditions:‎

    ‎1-‎‎ ‎‎Do not find me (instead of finding) within a radius of 200 METTRES OF THE HOME, WORK AND / OR SCHOOL OF Myrlande Georges and HER CHILDREN (‎‎NOT OUR children‎‎ but‎‎ HER CHILDREN).‎

    ‎2-‎‎ ‎‎Not to be in the physical presence of Myrlande Georges and HER CHILDREN (‎‎NOT OUR children‎‎ but ‎‎HER CHILDREN).‎

    ‎3-‎‎ ‎‎ Do not communicate ‎‎or attempt to communicate in such a way as to Myrlande Georges and HER ‎‎CHILDREN‎‎ (not our children but ‎‎HER CHILDREN). ‎

    ‎I ‎‎had to sign this order ‎‎(despite the bitterness and pain in my heart and soul) in‎‎ order to be released‎‎, ‎‎as a criminal who poses a danger to my own children but also to my wife, my sweetheart, with whom I have shared my life for more than 20 years.‎

    ‎While your ordinance mentioned HIS CHILDREN and not ‎‎OUR CHILDREN,‎‎ this did not prevent you, ‎‎HYPOCRITES‎‎, ‎‎sons and daughters of Satan the Devil that you are‎‎, from calling me ‎‎the NEXT‎‎ morning July 26, 2022 (8h 47 mns), less than 24 hours after my parole, ‎‎THIS TIME AS THE FATHER OF MY CHILDREN, ‎‎ ‎‎however forbade the day before, as a ‎‎criminal‎‎, to COMMUNICATE ‎‎OR ATTEMPT TO COMMUNICATE IN ANY WAY WITH MY CHILDREN, that they learned to be abused.‎

    ‎This call by the‎‎ ‎‎DPJ – CRIMINAL AND PERVERSE ORGANIZATION – THUS KNOWN AS ONE OF THE MOST SATANIC OR DIABOLICAL INSTITUTIONS in Quebec, was - according to the words of Satan's ‎‎spokesperson who called me ‎‎- to obtain my authorization and consent to take my children from their mother. ‎‎ ‎‎Your hidden intention is that, according to you, having been in prison, I was going to want to take revenge on my wife, by making her dispossess of her children.‎‎ ‎‎ ‎‎I KNOW YOU WELL SONS AND DAUGHTERS OF EVIL EVIL, PERVERTS and PROTOTYPES of evil, SERVANTS and HANDMAIDS OF SATAN, UNSCRUPULOUS AND ABOMINABLE MEN AND WOMEN THAT YOU ARE‎‎.‎

    ‎You have not even been ashamed or embarrassed - HYPOCRITES, MURDERERS and ‎‎MURDERERS that you are, to CALL ME FATHER OF MY CHILDREN, when it comes to taking them or taking them away to place them in rotten, depraved, corrupt and abominable homes in the eyes of the Creator God, these so-called FOSTER FAMILIES but who are, in reality, than AQUARIUMS or DUMPS INFESTED of deranged, perverse and abominable individuals that are HOMOSEXUALS, LESBIANS, RAPISTS and INCESTUOUS.‎‎ That said, JUST AS YOU WERE READY TO LET ME COMMUNICATE AND SEE MY CHILDREN, EVEN BEFORE 2023, PROVIDED YOU AGREED TO SIGN YOUR IMPURE AND UNHEALTHY DOCUMENT – WHICH WOULD HAVE BEEN, OBVIOUSLY, A FORFEITURE AND BLASPHEMY IN THE EYES OF JESUS CHRIST God of HOLINESS AND TRUTH ‎‎– you were also ready, through the IMPURE DPJ, to recognize me or even restore to me my status as Father of my children, when it comes to THEM out of their family unit where ‎‎they used to call‎‎ PAPA, A MAN and MOM, A WOMAN.‎

    ‎The ‎‎SATAN SPOKESPERSON‎‎ who called me ‎‎begged me to tell her only YES, so that she could go and take MY CHILDREN AWAY FROM THEIR MOTHER - WHO IS SUCH A GOOD MOTHER, RESPECTABLE, RESPECTFUL AND RESPECTED BUT ALSO COMMITTED WHEN IT COMES TO THE WELL-BEING OF HER FAMILY - claiming that ‎‎they are mistreated and in need of help. What kind of help? I don't know and never will. Perhaps on the part of the ‎‎CAVAC, WHICH IS, LIKE THE DYP, SUCH A PERVERSE AND CRIMINAL ORGANIZATION, OPERATING UNDER THE PATRONAGE OF THE LIAR, FATHER OF LIES AND MURDERER SATAN THE DEVIL.‎

    ‎But you are mistaken: ‎‎ I ‎‎am not at war with my wife whom I love very much‎‎, ‎‎but rather with Satan and his servants, namely yourselves, as ‎‎immoral, corrupt and depraved institutions, doing the dirty work of your lying father and father of lies, ‎‎ ‎‎ the MURDERER Satan the Devil (JOHN 8 V 44); while ‎‎ your only objective is to destroy the family unit composed of a MARRIED MAN and WOMAN.‎

    ‎Fortunately I am a Christian and Servant of Jesus Christ the God of Love and HOLINESS, ‎‎which means that in no case was I going to give in to your blackmail (I‎‎ am talking about the DPJ supported by the courts‎‎) ‎‎whose consequences would be fatal for my wife (who was going to lose her children)‎‎ ‎‎but also and especially for ‎‎my children who were going to have to live with and among deranged criminals.‎‎ what are HOMOSEXUALS, WITCHES or VULGARS, MASTURBATORS, LESBIANS and TRANSSEXUALS. ‎

    ‎The Family, in fact, if not the ‎‎true Family, the one with which my children are accustomed, it is in reality composed of parents married or united by the bonds of marriage, that is, a Man and a Woman, subject to the Divine or Creational order.‎‎ Any other union between a Man and a Woman outside this ‎‎Divine or Creational order‎‎, which is marriage, is unnatural and therefore bestial, and therefore constitutes a rebellion against the Creator God.‎

    ‎Know then, despite all that you as the system and Satan as the boss of the system, you might concoct as plots or traps against the Servant of God, you will not have the last word or the final victory. ‎‎ And this victory over evil and over the force of evil is already acquired on the cross, through the death and resurrection of my Lord Jesus Christ, God of gods and King of kings.‎‎ It is also my victory over you (Matthew 10:22 and ‎‎24:9),‎‎ you who live in darkness, not in light (John 1:5-10 and 8:‎‎12; 1 John 1:5-7 and 2:8-10; Isaiah 9:1; Psalms 36 v 10 and 119 v 105; Matthew 5:14-16; Ephesians 5 v 14-17).‎‎ He has done it many times in the past, He can do it again and He will do it again‎‎, ‎‎for Jesus Christ God Almighty is the same yesterday, today and forever ‎‎(Hebrews 13:8; 6:10). ‎‎ ‎‎It goes without saying that it is this same Jesus Christ, the Living, Omnipresent and Omniscient God who will counter your malice and wickedness, your recklessness and your folly, by teaching you that ‎‎there is a ‎‎limit to everything, especially to the evil that you embody perfectly well,‎‎ ‎‎by‎‎ your ‎‎ injustice and your abuse of power.‎

    ‎Much to Satan's chagrin, however‎‎, the ‎‎redemptive couple‎‎ will indeed be invested in their new duties arising from their mission to proclaim the gospel Sword of the Spirit of Jesus Christ the Living God, of whom I am a servant.‎‎ And it will be for some of you, against you, and ‎‎ for some others (the most hardened), without you, you who commit wickedness, iniquity and evil, ‎‎you‎‎ who will know the judgment of God‎‎,‎‎ also called the Lord of hosts. For just as Jesus Christ was able ‎‎to deliver his people from Pharaoh and his army ‎‎(Exodus 14:14-31),‎‎ ‎‎his ‎‎servant Hezekiah of‎‎ ‎‎Sennacherib ‎‎(2 Kings 19), ‎‎his two Anointed Jehoshaphat and David against their persecuting and threatening enemies‎‎ (2 Chronicle 20 and 1 Samuel 17 and 24 v 12-15),‎‎ ‎‎it will still be He, that same Jesus Christ, the Great Michael and Captain of the Army of the Lord, God Just Judge, TRUE and True Prosecutor who will avenge me and your allies, sons and daughters of the Devil that you are.‎‎ ‎‎ Believe me, people like you and your peers who constitute the new ‎‎Nebuchadnezzars of modern times‎‎, only the mighty arms of Jehovah of hosts can stop you in your delusions, putting an end to your injustice and abuse of power ‎‎(Daniel 3, Daniel 6 v 4 v 27; Esther 7:1-10).‎

    ‎Likewise, despite this last desperate attempt of Satan - before I took office as Pastor of a Great Church in Montreal - to put to death ‎‎ the ‎‎redemptive couple‎‎, ‎‎ through his initiated divorce‎‎, ‎‎Jesus Christ, the God of ‎‎creation and marriage‎‎, ‎‎ will reconstitute him, as he resurrected the ‎‎TWO WITNESSES of the Apocalypse‎‎ ‎‎(Revelation‎‎ 11 v 1-13),‎‎ represented by my wife and I, in the same ‎‎redemptive couple.‎

    ‎Because, it is obvious that this divorce concocted by Satan and his collaborators including the corrupt institutions he controls - on the basis of this ‎‎blatant lie that my wife and I have been separated for 1 year‎‎,‎‎ ‎‎would constitute the death of the‎‎ ‎‎redemptive couple.‎‎ ‎‎ ‎‎It goes without saying ‎‎that the resurrection of the ‎‎redeeming couple‎‎ will also pass through the reconstitution of our marriage, thanks to the Almightiness and Holiness of Jesus Christ, the Lord of humanity, Living God and three times Holy, ‎‎Creator and Shepherd of the first marriage celebrated in the history of humanity, in the Garden of Eden‎‎. ‎‎ ‎‎Let the corrupt man or woman, the depraved society, in general, and the institutions vassalized by Satan, including the system of injustice to which you belong, in particular, not separate what God has united‎‎ (Genesis 2:18-25; Ephesians 5:31, Mark 10:7-9; Matthew 19 v 6). ‎

    ‎Also, I have only to remind you, Mr. Prosecutor Executioner of good people and honest citizens of which I am as the father of my children whom I love more than anything, except Jesus Christ my God of Love and Faith: I am not afraid of you despite your ‎‎false prosecution initiated against me, under the patronage of ‎‎your‎‎father Satan the Devil, your true father and father of the lie that he is, from the beginning (John 8:43-45). ‎

    ‎Please note, sir, that it will not only be Quebec and Canada that will be seized of the model of ‎‎injustice‎‎ of which you are the distributor, but also the whole world‎‎, ‎‎since the Gospel of the end times that will be preached by the ‎‎redeeming couple‎‎, ‎‎will touch ‎‎ every nation, every people, every ‎‎tribe and every language,‎‎ ‎‎ therefore ‎‎the whole‎‎ ‎‎ of humanity ‎‎(Revelation 14 v 6-12). ‎

    ‎It will not only ‎‎ be a matter of responding to our divine call, as a ‎‎redemptive couple‎‎, ‎‎my wife and I, through this unique and exceptional call, will also be bearers of a new message inspired by the ‎‎Love of Jesus Christ and divine Forgiveness‎‎, through which, wicked and unbelieving like you and your peers, ‎‎ ‎‎will have the opportunity to restore their lives and change their attitudes or behaviors. Hence my forgiveness already granted to you and to your judge as unjust as you, at the hearing of November 3, when the latter, in her delirium, persisted in describing our conversation as "‎‎what is said in the corridor"‎‎; while its only objective has been to protect you and especially to hide the ‎‎taint and corruption that represents your unjust justice‎‎, ‎‎distributed every day at the ‎‎palace of injustice of Montreal‎‎ - Quebec. ‎

    ‎That said, instead of being planned, formal or institutional, my summons of November 3 was rather, in reality and according to the unworthy words of the judge, your friend accomplice in evil, a "corridor, therefore down to earth, and what is worse, organized in the large building commonly known as the Montreal courthouse. What the judge does not know is that by spouting such nonsense, that is, by calling our conversation a corridor - for the sake of cooperation in the abject - she denigrated you as the so-called prosecutor of a corridor justice, while I was called from her courtroom to join you at your office. But that's not all, by the frivolity of her remarks, she has denigrated herself, too, as a cooperant of a false justice if not corridor. Still, by her dilettante attitude - in her defence, perhaps, in case it is due to her incompetence or amateurism - she was able, at the same time, to expose the way in which Quebec's entire ‎‎system of injustice operates. ‎

    ‎Fortunately, in the face of your folly, there is the ‎‎True Justice of God of which Jesus Christ is Prosecutor and Judge,‎‎ at the same time.‎‎ ‎‎ He will decide, believe me, because ‎‎my God is not UNJUST‎‎ like you (I mean you, as a corrupt system). I ‎‎am not afraid of you, hypocrites, malevolents, wicked and collaborators of Satan the Devil that you‎‎ are - AS ‎‎LONG AS I HAVE JESUS CHRIST BEHIND MY BACK AND BY MY SIDE.‎‎ I am not afraid of your handcuffs, your Kalashnikovs, your police, your Sûreté du Québec, your Royal Canadian Mounted Police or your Canadian Army. Yes, I ‎‎AM NOT AFRAID OF YOU – UNCIRCUMCISED IN HEART THAT YOU ARE – ‎‎AS LONG AS I HAVE JESUS CHRIST BEHIND MY BACK AND BY MY SIDE. ‎‎ ‎‎You have only the power that is exercised by brute and savage force‎‎, and ‎‎not the authority that imposes itself, by Morality, Truth and Justice, True Justice, coming from the Living God and exercised by Jesus Christ.‎‎ ‎‎ ‎‎You do not have this MORAL authority, you never had it and you will never have it, because it is found only in Jesus Christ and in his Representatives, including the redeeming couple.‎‎ ‎‎ ‎‎You are therefore not and will never be a model for my children, who are rather Children of God, Servants and Servant of Jesus Christ‎‎, and ‎‎ therefore subject to the norms and prescriptions of the Bible, and which we find, ‎‎among others‎‎, in the books of Exodus, Philippians, Galates and Proverbs ‎‎(Exodus 20 v 16), Ephesians 4 v 29; Galâtes 5 v 16-26; Philippians 2:5-10; Proverbs 22 v 6). ‎

    ‎Go and do a little investigation – AT THIS VERY MOMENT WHEN YOU ARE DENYING ME THE RIGHT TO SEE MY CHILDREN AND TALK TO THEM ON THE PHONE – ask them your questions and you will see what kind of education they received from me, before you took them away from me. ‎‎ ‎‎My children have indeed learned that no matter how hard they are to lie, never to lie, first out of respect for the God of Holiness, who is Jesus Christ, out of respect for their parents and for themselves, secondly, and finally out of respect for society or their fellow human beings. ‎‎ ‎‎Also go to the René Guenette school where they were before their abduction, and ask to go through their school records: you will be surprised to find that every year, they received their award as model students (I mean every year), because their dad taught them that they are the light of the world, from an early age, and that consequently, committing a foolishness would deprive them of their name of being this light to others, in other words, the light will be extinguished ‎‎(1 John 2 v 15-17). ‎

    ‎This light, you know, it's called Jesus Christ, God three times Holy (3 times Holy, which means He possesses the fullness of Holiness). ‎‎ ‎‎Do you know, Mr. Prosecutor of ‎‎False Criminal and Penal Prosecutions‎‎, every year my beautiful and wonderful children have a biblical text to study and repeat every morning, before opening the door to go to school, ‎‎and they must do it on their knees before their God of Holiness who is Jesus Christ‎‎.‎‎ ‎‎ ‎‎Here is the biblical text, FOR THIS SCHOOL YEAR, that their father (priest of his family) gave them as landmarks, from the first day of school until the last, again, before you and your father Satan the Devil took them away from me: ‎‎Psalms 119 v 11 and 105.‎

    ‎Every day and week they meditate on these verses and many others ‎‎(Matthew ‎‎5:14-16; ‎‎1 John ‎‎2:15-17;‎‎ John ‎‎1:5-9; ‎‎ 2 Corinthians ‎‎6:14; ‎‎1 Corinthians 15‎‎:33; ‎‎1 Peter 2‎‎ v 9)‎‎ ‎‎as spiritual food, ‎‎this Word of God‎‎, when they were under the care of their Papa teacher and educator‎‎, that is to say before ‎‎June 14, 2022: that day when Satan, in complicity with the ‎‎corrupt and rotten judicial system of Quebec,‎‎ took them away from me. ‎

    ‎Also, your superficial justice being good only to be thrown in the trash and practiced in the state of nature or wild (state of nature in the sense of a situation of anarchy where the Divine order is excluded), and not in the civilized state or society. Civilized or societal state, understood not in the sense of promoting‎‎ ‎‎homosexuality‎‎ ‎‎(ROMANS 1 V 22-28; ‎‎ ‎‎1 Thessalonians 4:3-4 and 7; Leviticus 20:13; 1 Corinthians 6:18-20; 7 v 2-5; Ephesians 5 v 3 and 5) ‎‎which is unnatural and contrary to the Divine order‎‎; ‎‎Transsexuality ‎‎(ROMANS 1 V 22-28;‎‎ ‎‎ ‎‎1 Thessalonians 4:3-4 and 7); ‎‎Divorce ‎‎(Hebrews 13:4, Matthew 19:5-6; Marc);‎‎ ‎‎ ‎‎and all other forms of sexual promiscuity including‎‎ ‎‎masturbation ‎‎(1 Thessalonians 4:3-4; Ephesians 5:3 and 5)‎‎ ‎‎and‎‎ sodomy; ‎‎ ‎‎ ‎‎Cannabis and Alcohol‎‎ ‎‎for young people and teenagers, while your Government asked Schools, Universities and Churches to close their doors during the lockdown‎‎;‎‎ ‎‎Free Abortion‎‎ for young people under the age of 25 while dropping out of school and youth crime that continue to be a scourge on society should rather be primary social and societal concerns; ‎‎Voluntary Termination of Pregnancy‎‎ ‎‎commonly known as ‎‎abortion‎‎ but which are only ‎‎ murders ‎‎and premeditated murders‎‎; ‎‎In Vitro ‎‎Fertilization which is in reality only a ruse of Satan the Devil to annihilate marriage which constitutes the one and only moral reserve against‎‎ the ‎‎ fornication‎‎ that gnaws at our societies; not to mention the other types‎‎ of ‎‎premeditated Assassinations and Legal Murders‎‎ ‎‎ however disguised ‎‎under the name of ‎‎DYING WITH DIGNITY‎‎ ‎‎ and which are nothing other than ‎‎Assisted or Supervised Suicide‎‎, ‎‎in other words ‎‎the Euthanized Human Being‎‎. ‎

    ‎Faced with these excesses sanctioned by our depraved Societies, by immoral and amoral Governments and by an unjust, corrupt and rotten justice system, the‎‎panacea cannot be Cannabis and Alcohol for young people‎‎,‎‎ nor the promotion of immodesty‎‎ which is all forms of sexual relations outside marriage and prohibited by the Bible therefore by the Creator God of humans, namely Jesus Christ the Living God.‎‎ ‎‎ In other words, this ‎‎so-called ‎‎democracy or freedom in the abject‎‎ which is in fact a ‎‎rebellion against the God Creator and Master of the universe‎‎, must be recognized for what it is, not for what it claims to be. ‎

    ‎This is why the Lord of Hosts or Jesus Christ God Creator and MASTER of the universe must find his place there.‎‎ ‎‎ Yes, your superficial righteousness being inspired and controlled by Satan (1 John 5:‎‎19, 1 John 5:18-20), that is why, son of Satan that you are, inflicting evil and suffering on someone has not made you sensitive to the pain and suffering of a Dad who has not seen his children for more than 3 months. ‎‎ ‎‎On the contrary‎‎, ‎‎ it makes you rather happy and more ‎‎HARDENED - uncircumcised of heart that you are ‎‎(Acts 7 V 51)‎‎ - ‎‎because NOT KNOWING GOD, the God of Love and Goodness, in this case the Lord Jesus Christ.‎‎ All this to tell you that as Hardened in Evil and in Wickedness, you are the very prototype of the children of the Devil, hence your ease and your joy in ‎‎FORBIDDING ME TO SEE MY CHILDREN, MY WONDERFUL AND BEAUTIFUL CHILDREN FOR ANOTHER 6 MONTHS. ‎

    ‎Fortunately, as I told you many times: ‎‎Jesus Christ WILL GIVE THEM BACK TO ME.‎‎ ‎‎ ‎‎And if it is not on this earth, it will be on the last day‎‎, ‎‎in‎‎ ‎‎ the presence of His Father of Glory, ‎‎my Father of Glory, the Almighty, Omniscient and Omnipresent God, the Lord of Hosts. ‎

    ‎In the meantime, let me tell you again, Mr. ‎‎Prosecutor OF FALSE‎‎ CRIMINAL AND PENAL PROSECUTIONS: I AM NOT AFRAID OF YOU OR OF YOUR ‎‎INSTRUMENTALIZED AND CORRUPT JUSTICE‎‎, NOR OF YOUR HANDCUFFS OR YOUR KALASHNIKOVS - KNOWING THAT‎‎I HAVE JESUS CHRIST BEHIND MY BACK AND AT MY SIDE -‎‎ UNCIRCUMCISED OF HEART THAT YOU ARE ‎‎(ACTS 7 V 51). ‎

    ‎In other words, your handcuffs and revolvers have the upper hand only on my body (as was the case on July 23 when your police arrested me),‎‎ ‎‎but never on my thoughts and judgments.‎‎ ‎‎ ‎‎I am also not afraid of your little judge of the Court of Quebec, as corrupt as you‎‎, especially if he shares the same practices and ways of doing things of the ‎‎small and false judge‎‎ who sent me to prison on July 23, ‎‎ ‎‎preferring to release BARABBAS who shared my schedule‎‎. (Matthew 27:15-26; John 18:38-40; John 19:1-16); But also, with the other false and petty‎‎ judge of November 3 last - ‎‎ the ‎‎one who was your accomplice in evil and shame ‎‎ - ‎‎by endorsing your unreason and your injustice in short your decision devoid of the moral sense to maintain the far-fetched ‎‎ ‎‎ and unjustified conditions,‎‎ so the prohibitions to see my children, FOR ANOTHER 6 MONTHS.‎

    ‎On the other hand, let me tell you that your provocation will remain without effect. For a true Christian is a good citizen and a good citizen, he is someone who respects the law, even if it is unjust and unjustified. ‎‎Certainly, he must not and will never respect a law that undermines his Holiness, his faith in Jesus Christ, his personal and intimate God.‎‎ ‎‎ As I told you: ‎‎Jesus Christ WILL GIVE THEM BACK TO ME.‎‎ IN WHAT WAY, ONLY HE, AS A SOVEREIGN, ALMIGHTY, OMNISCIENT GOD, KNOWS.‎

    ‎Conversely, given in your office whether Mrs. Myrlande Georges, my wife, agrees with my acquittal? You answered me like this: of course yes, everything is done by mutual agreement with her, and she makes her decisions of her own free will. That is why, as I have just explained to your colleague, Ms. Marie Pier, I choose to copy her, being of the opinion that she is not aware that you want to bring her back to the ‎‎palace of injustice in Montreal‎‎, to put us in conflict if not in direct confrontation, appears the word "face to face" that you used. In other words, given your unprofessional attitude of manipulation and blackmail against me but also your malice and malice demonstrated - on 3 November last - ‎‎I do not want my wife to also be trapped or manipulated, in other words, that she has fallen into your pollution. ‎

    ‎Obviously, you (as a corrupt system), you, (‎‎as a vassal enslaved by your boss Satan the Devil),‎‎ ‎‎ ‎‎ ‎‎would have no power over me, if my Father of Glory the Almighty God who is in Heaven had not granted it to you‎‎ (John 19:10-11). ‎‎ ‎‎But fortunately my Lord Jesus Christ my Almighty and Faithful God never abandons His servants and handmaidens, therefore His true worshippers, along the way. The God of Love and Faithful that He is, Omnipresent by his nature and by his attributes, has even promised us victory, promises it to me, ‎‎I who am his Chosen One and his Protégé‎‎, even through my trials and persecutions, now but also in the times to come ‎‎(‎‎John ‎‎16 v 31-33; ‎‎Revelation‎‎ 2:10-11; ‎‎John‎‎ 15:18-19; ‎‎1 John‎‎ 3:12-14; ‎‎Matthew‎‎ 28 v 20; ‎‎Matthew ‎‎10:16-22;‎‎ Mark‎‎ 13:9-12; ‎‎ Luke ‎‎12:11-12; ‎‎ Luke ‎‎21:12-19; Acts 14:22). ‎

    ‎Also, I ask you, as part of the new hearing scheduled by your corrupt court, at the instigation of Satan your father, for April 28, 2023, at 2:30 p.m., to refrain from any manipulation ‎‎ of ‎‎Mrs. Myrlande Georges, my Bride, Chosen of the Living and Protected God of Jesus Christ, like me,‎‎ ‎‎ in order to put her and me face to face or against each other. Hence this confrontation willed by your father Satan the Devil, but disapproved by ‎‎Jesus Christ the God of Love and Family Unity‎‎, is therefore already null and void.‎

    ‎If you and your peers and Satan's co-workers in evil fail to submit to the Sovereign Will of Jesus Christ, the Living God and Defender of His children, you and your acolytes or accomplices, will face the judgment of the Creator GOD, whose ‎‎VERDICT IS ALWAYS WITHOUT APPEAL.‎‎ ‎

    Luc Albert Sainsurin
    ‎Son of the Living God and Creator of humans‎
    ‎Servant of Jesus Christ.‎



    ‎---- Message transmitted-----‎
    De : Luc Albert SAINT SURIN
    ‎To :‎‎ ‎‎[email protected].‎‎ with‎‎ <‎‎[email protected].‎‎ with‎‎>‎
    ‎CC:‎‎ MYRLANDE GEORGES <‎‎[email protected]‎‎>; Creole Beauty <‎‎[email protected]‎‎>; Luc Albert SAINT SURIN <‎‎[email protected]‎‎>‎
    ‎Sent‎‎: Wednesday, 22 ‎‎ June 2022, 04:45:12 UTC−4‎
    ‎Subject matter:‎‎ Application instituting divorce proceedings, provisional and interim application‎


    ‎Dear Ms. Bissonnette,‎

    ‎Please do everything in your power so that your client can have a judgment BY DEFAULT, which will allow her to have ‎‎everything SHE ASKS‎‎ and even more, including, among others, the full absolute power ‎‎to have children every Sunday of Father's Day and Mother's Day, ‎‎ to be the ‎‎sole signatory in my children's passports, but also, if not especially, to be able to bring them to the Moon and Mars, rather than just trips to Canada and the world.‎

    ‎As for me, ‎‎I prefer to rely on Jesus Christ, God-Judge and God-Advocate, and‎‎ whose ‎‎verdict is ALWAYS final.‎‎ ‎

    ‎Indeed, in my opinion, there is a big difference between ‎‎what we ASK‎‎ and ‎‎what we‎‎ ‎‎DESERVE.‎‎ That is why I entrust myself to ‎‎Jesus Christ, the Righteous Judge and the True Advocate, my Advocate‎‎ (‎‎Acts ‎‎10:42, Acts 17:31),‎‎ who can give me ‎‎what I deserve‎‎. ‎

    ‎This same Jesus Christ God, ‎‎Righteous Judge and Supreme Advocate‎‎, ‎‎recommends that your client obtain COMPLETE custody in addition to legal custody, which will allow ‎‎my beautiful children, children of God that they are, servants and servant of Jesus Christ‎‎, to be considered exchangeable objects, in a ‎‎soiled parking lot, of a synagogue of Satan. ‎

    ‎Finally, not a day in my life did I let lies defile my lips and my pen. That is why ‎‎I would never dare to appear in a courtroom to deliberate on a document tainted by lies‎‎. Ask my wife, she will tell you who I am, my conception of the truth that is always ‎‎ONE,‎‎ or ‎‎the Truth‎‎. To be clearer, your filthy document affirming under oath that my wife and I have been separated for a year, can only be, in the ‎‎eyes of God and in the face of his holiness‎‎, a ‎‎forfeiture, a blasphemy whose consequences will fall‎‎ on your profession, on your head, on that of your children and your grandchildren ‎‎(Matthew 12:31; Exodus 20:16; Acts 5:3-10; Hebrews 10:26-29; Mark 3 v 28-30),‎‎ ‎‎Now and forever.‎

    ‎But ‎‎may God forgive my wife and her naivety.‎‎ Just as - despite her sin - ‎‎that my wife's place in the sheepfold of the Lord Jesus Christ always remained empty until it returned to her Shepherd Master‎‎. In other words, that the door of the ‎‎sheepfold of the Lord Jesus Christ remained open for her, until the end of her time of unbelief‎‎ ‎‎(John 10:1-17).‎‎ In the meantime, I wish my wife who is experiencing this great turbulence in her life, a ‎‎good experience as a prodigal son‎‎ ‎‎(Luke 15 V 11-32). ‎

    ‎Your signature on this false and repugnant‎‎ document, ‎‎ madam, as well as that of my wife - ‎‎provoked and obligated‎‎ - on this ‎‎said impure document‎‎, open my eyes to this justified term: ‎‎"narcissistic ‎‎perverts are never aware of their narcissism, their perversion or deviation". ‎

    ‎My wife and I had our last marital sexual relationship, on the last weekend of May 2022, Saturday 28 and ‎‎Sunday‎‎ 29. ‎‎ ‎‎Unless it was a rape, then you advise him to go and file a complaint against me with the police.‎

    ‎In addition, ask my wife, your client, if, until March 2022, despite having left the room, she did not always find me on our marital bed, at my request, for a sexual relationship. And when I didn't go to ask him in front of him, in the living room, it was by texting, from my room, on my bed being and waiting for him, in impatience. And she always came. And it happened about 3 times a week. Requests to her, too, if, until March 2022 - while she left the room in December 2021 - it is not on our marital bed that we have sex, several times a week, and that she always consented to please me. Ask her, always, if, it is not that at the moment when her ‎‎brainless and suffering counselor ‎‎friends‎‎, order her, ‎‎ in this month of March 2022, not to do it to her anymore IN MY ROOM, that she stopped to join me there. Finally ask her, if, despite her decision to no longer join me on the marital bed, for a sexual relationship, she did not continue to receive me on her bed, in the living room, every time I want to enjoy her sexually. ‎‎At the show, too, several times a week, until the last weekend of May. ‎

    ‎Know that, also, it was I who chose to stop finding her on her bed for sexuality, by thoughtful decision‎‎. ‎‎ I even had to justify to her, ‎‎on the night of June 4 to 5, that it was not a rejection expressed towards her, but just because I wanted to start ‎‎getting rid‎‎ of a sexuality that will leave me ‎‎very‎‎ ‎‎soon an orphan.‎

    ‎Therefore, by virtue of all those just mentioned above, I ask you kindly to congratulate you on providing your client with this default judgment, of which you make me the unnecessary threat. ‎‎ ‎‎My presence on that day, so important for me and for the future, will rather be before my God and before Jesus Christ my Lord‎‎, ‎‎ ‎‎who will not delay‎‎, believe me, to give me‎‎ ‎‎what I deserve.‎

    ‎Close to ending unintentionally, allow me to express to You my discomfort, madam, with the expression YOU MUST that you used in the said document, considering ‎‎that this kind of use should rather be in the context of YOUR exchanges with your subordinates or your clients.‎‎ I don't say your family, out of respect for mine, your husband and your children. That being said, you know then, right now, that ‎‎if one day my wife should come to your office with ‎‎ my children, ‎‎my wonderful children‎‎,‎‎ you will not allow yourself to use the verb DUTY when talking to them. ‎‎ ‎‎Including my wife‎‎, ‎‎despite her loss of reason and the thread of her thoughts and gestures, hanging out in front of your office. ‎‎ ‎

    ‎In this sense, let me teach you, Madam, so that you will no longer dare to tell me YOU MUST:‎‎ despite being in Canada since 2006, you know why I do not have and will never have Canadian citizenship? ‎

    ‎Because I refuse any oath of allegiance or swearing allegiance to anyone – MORTAL like me – no matter if they are ‎‎Joe Biden, the Pope, or Queen Elizabeth II. ‎‎ ‎‎For my oath of allegiance, I have already made it to‎‎ ‎‎Jesus Christ‎‎, the ONLY, the ‎‎ JUST, ‎‎ ‎‎ ‎‎ and the TRUE.‎

    ‎So no more places‎‎ so privileged ‎‎for no‎‎ ‎‎uncircumcised heart‎‎ ‎‎ in my ‎‎life,‎‎ in my ‎‎functioning‎‎ ‎‎and‎‎ ‎‎ ‎‎in‎‎ ‎‎ my ‎‎steps‎‎ ‎‎tag.‎

    ‎Moreover, let me teach you that I know ‎‎only one mediator par excellence who ‎‎ is ‎‎never written in lowercase letters in God's notebook and is not mortal‎‎ ‎‎(‎‎1 Timothy 2:5; Hebrews 8 v 6, 9 v 15 and 19, 12 v 24; John 14:6-14 and 27‎‎).‎‎ His name is ‎‎Jesus Christ‎‎, the ‎‎ RIGHTEOUS, ‎‎the‎‎ HOLY of His BELIEVERS‎‎. All the others don't matter to me at ‎‎all.‎‎ ‎‎ ‎‎Just like the regulation you are talking about‎‎, I ‎‎have had it since the day God recognizes me as the LEGITIMATE father of my‎‎ children and ‎‎for whom I have never been an executioner, but an educator, a teacher, a supervisor, a proud Father of being, protector, loving and cherishing his children ‎‎ ‎‎ every day.‎

    ‎So, do not dare to employ me anymore YOU MUST. If you think I'm lying, ‎‎ask your family judge - whose SUPERFICIAL JUSTICE DOES NOT EVEN EXCEED THAT OF TODAY'S SCRIBES AND PHARISEES‎‎ - to imitate you in your arrogance, and you will see if the only alternative left to him will not be to use his auxiliary, the armed arm of justice, namely the Montreal police or the Sureté du Québec, or the RCMP and perhaps even the Canadian Army. Again, their ‎‎handcuffs and Kalashnikovs will not frighten me, as long as I have Jesus Christ behind my back and by my side‎‎, since their weapons or tools of work will have the upper hand only over my body, ‎‎but never over my thoughts and judgments. ‎

    ‎Hoping that next time, you will be more measured and less daring. ‎

    ‎FOR THE PURPOSES OF THE DEFAULT JUDGMENT CLAIMED FOR YOUR CLIENT.‎

    Luc Albert Sainsurin
    ‎Servant of God, through Jesus Christ‎‎.‎